Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #1 Skrevet 10. november 2015 Er så nyskjerrig på en stilling jeg har søkt på, og har lyst til å be om utvidet søkerliste. Har aldri bedt om dette før, så hvordan går jeg frem? Kontanter jeg en av kontaktpersonene som står oppført i stillingsannonsen når fristen har gått ut og ber om å få det tilsendt? Er det i så fall ok å sende Mail, eller burde j ringe? Bryr de seg noe om dette -altså kan d påvirke mine muligheter til å bli innkalt til intervju? Er d mange som ber om dette?? Anonymous poster hash: 0c8f5...f0e
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #2 Skrevet 10. november 2015 Det er i definitivt ikke vanlig i privat sektor, og ville nok hos oss ikke økt sjansen for jobb i hvert fall. Anonymous poster hash: 15cb1...f78
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #3 Skrevet 10. november 2015 Er det i privat sektor skal du ikke be om det, for det har du ikke krav på og det er ikke normalt å be om.I offentlig sektor har du krav på det, og det er enklest om du sender e-post. Da får du den sannsynligvis på en e-post. Det har ingen følger for dine muligheter verken til å bli kalt inn til intervju eller i forhold til å få jobben Jeg har jobbet med dette i offentlig sektor ti år, og det er like vanlig å be om, som å ikke gjøre det. Be om den du, og makuler/slett når du har lest ferdig. Men styr unna om det er i en privat bedrift du har søkt. Anonymous poster hash: a95f0...080
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #4 Skrevet 10. november 2015 Men hvorfor skal man se den da? Har aldri forstått det egentlig. Skal man stalke de andre søkerne? Anonymous poster hash: 3dddc...25f
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #5 Skrevet 10. november 2015 Men hvorfor skal man se den da? Har aldri forstått det egentlig. Skal man stalke de andre søkerne?Anonymous poster hash: 3dddc...25f For å sjekke ut konkurransen, se hvilke sjanser man har. Og eventuelt ta livet av en etter en av de mest aktuelle, slik at man får jobben selv. Anonymous poster hash: 6be60...426
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #6 Skrevet 10. november 2015 Husk at infoen er taushetsbelagt. Anonymous poster hash: 8059d...6a8
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #7 Skrevet 10. november 2015 Jeg har alltid bedt om søkerliste hvis det var en jobb i offentlig sektor. Jeg er rett og slett nysgjerrig. Anonymous poster hash: 89c18...b2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå