Gå til innhold

Innskrivning på skole?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fungerer det? Får vi brev med informasjon og innkalling? Har skolestarter høsten 16 og har ikke hørt noe ting ennå.

På kommunens side ligger det kun info om forrige kull skolestarter og da var det innskrivning uke 47-49. Men finner ingen ting om de som starter neste høst. Ingen av de jeg har spurt er sikker på hvordan det fungerer.

 

Anonymous poster hash: 67a06...2b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk brev og hadde innskrivning i februar samme år de begynte. Besøksdager i mai og juni.



Anonymous poster hash: 7b191...f18
Skrevet

Får håpe det kommer noe her og snart. Første barnet så er litt redd for at noe blir feil.

 

Anonymous poster hash: 67a06...2b7

Skrevet

Dere får brev i posten. Hvis det er i Oslo, så ble jo enkelte endringer i skolegrensene besluttet for bare et par dager siden. Antar det ikke sendes ut brev før skolene vet hvilke barn som faktisk tilhører hvilken skole. Innskrivingrn har pleid å være i desember, mener jeg.

 

Anonymous poster hash: 6ec7e...57d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...