Gå til innhold

Hånd fot munn sykdom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde barnet deres utslett på tissen. Lille her er veldig rød i huden rundt ballene.

Fikk dere noe mat i barnet. Her er vi på dag tre og han nekter å spise. Drukket et par smothie og melk.

Lei nå...

Anonymous poster hash: 0a49d...6f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, sønnen min hadde MASSE utslett i bleieområdet

Anonymous poster hash: 773aa...8ec
Skrevet

Det er vanlig med prikker/blemmer nedentil også. Ikke rart han ikke spiser, det er dritvondt! Jeg har hatt det selv (ikke nedentil heldigvis), og hadde kjempevondt i munnen i en uke.

Anonymous poster hash: 3f2fb...2d0

Skrevet

Hadde barnet deres utslett på tissen. Lille her er veldig rød i huden rundt ballene.

Fikk dere noe mat i barnet. Her er vi på dag tre og han nekter å spise. Drukket et par smothie og melk.

Lei nå...

Anonymous poster hash: 0a49d...6f2

Ja, utslett på pungen og rompa. Det ble lite mat noen dager. Fem kanskje? Han drakk mest vann og spiste lollipop.. Fikk også myke kalde skrelte pærer.

Anonymous poster hash: 4262e...7ba

Skrevet

Her gikk det i vaniljeis - kjølte halsen og sved ikke slik alt annet gjorde :-)

Anonymous poster hash: 2c909...bfc

Skrevet

Spiste ingenting på dagesvis. Ikke en gang is fristet :o Utslett på rompa og litt foran også.

Skrevet

Har du prøvd fryst banan i blenderen? Frys bananbiter og mos dem, blir som softis i konsistens og inneholder litt næring.

Anonymous poster hash: 91a1c...939

Skrevet

Flytende smertestillende lindrer i munn.

Skrevet

Det hadde jeg i voksen alder! Jeg ble "lam" i hender og føtter. Legen min hadde aldri opplevd noe liknende, men det viste seg å være en sjelden "virkning" av sykdommen. Ble sendt til sykehus. Gikk over etter en uke ca...

Anonymous poster hash: f2c50...14a
Skrevet

Jenta mi var ca1,5 og hun fikk blemmer på hendene og føttene. Og en del inni munnen, tannkjøtt og tunge.

Etterhvert flasset huden av i hendene og under beina. Hun mistet også noen negler😞 Det var en fæl uke med masse vondt, våkenetter og plager. Spiste nesten ingenting, litt yoghurt og smoothie.

Drakk masse vann og satt ofte med kald fille i munnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...