Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #1 Skrevet 10. november 2015 Har hatt en periode på nesten 4 år der mannen ikke har lyst på sex. Vi har oss ca 3-4 ganger i året, hadde det vært helt opp til mannen så ville vi ikke ha hatt sex i det hele tatt. Jeg klarer IKKE å finne ut hva grunnen er, har forsøkt forskjellige metoder, men han nekter å si sannheten. Problemet nå er at jeg fortsatt er ung og har ganske bra sexlyst, og er kjempefrustrert! Alle OK menn i omgangskretsen ser sexy ut, jeg blir mo i knærne bare jeg ser en kjekkas, og jeg er konstant sint og irritert, selv om jeg smiler på utsiden. Har til og med fått liten crush på håndballtreneren til døtrene, som også er gift (det er selvfølgelig ikke aktuelt verken med flørting, utroskap eller noe sånt, men det bobler i magen når jeg ser ham og snakker med ham). Alt det der på grunn at totalmangel på sex og seksuell oppmerksomhet hjemme. Hvordan håndtere det?? P.S. Ønsker ikke svar fra aseksuelle damer om at "vi klarer oss helt fint helt liv uten sex" og noe i den duren, vil gjerne ha svar fra damer med normal libido. Anonymous poster hash: bfff1...95c
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #2 Skrevet 10. november 2015 Hvis ikke mannen kan formidle hvorfor han ikke vil hadde jeg ikke orket mer. Jeg kunne respektert mange grunnet og prøvd å finne en løsning. Men når han nekter å kommunisere hadde jeg ikke orket å leve med han Anonymous poster hash: a09ad...9bb
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #3 Skrevet 10. november 2015 Jeg hadde krevd at parterapi, ev. sexolog, og at han sa sannheten. Ville han ikke fortelle sannheten så hadde jeg tenkt at det ikke var noe igjen av forholdet likevel, og da ville jeg gjort det slutt. Et forhold uten åpenhet og uten sex er ikke noe forhold man vil ha det godt i på sikt. Tror det er viktig å ta det opp som at det er dere som har problemer i forholdet, ikke bare legge alt på han. Så foreslå terapi for at dere skal komme nærmere hverandre igjen og få forholdet til å fungere igjen, for slik det er nå fungerer det ikke - i hvert fall ikke for deg. Anonymous poster hash: 5503f...66f
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #4 Skrevet 10. november 2015 Det som også er at jeg aldri får komplimenter for utseende, han tar aldri på meg og unngår alle situasjoner som kan enda med sex, da trekker han seg helt unna. Jeg føler meg ikke akkurat vakker og begjært. Argh Anonymous poster hash: bfff1...95c
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #5 Skrevet 10. november 2015 Har aldri hørt om en mann som plutselig mister all sexlyst i fire år, uten at noe er helt galt. Noen ting det kan være: 1) Han er utro. Enten "bare" på nettet, eller han har sex med noen andre, og føler seg skyldig. Da klarer han ikke å ha sex med deg. 2) Noe er feil fysisk, feks ereksjonssvikt. Han er for flau til å gå til lege. 3) Noe er feil psykisk, feks depresjon, angst, skyldfølelse over at det har gått så lenge. Han er for flau til å gå i terapi. 4) Han er aseksuell. Han har aldri hatt særlig lyst på sex, men har "tvunget" seg gjennom det inntil for fire år siden. Hva tror du? Anonymous poster hash: 9345f...746
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #6 Skrevet 10. november 2015 Det kan virke som om han har mistet lysten på deg. Han elsker deg og vil ikke såre deg, derfor vil han ikke snakke om det. Å miste lysten på den man elsker kan skje, vi hører jo om det stadig her inne. Og det er sikkert en sorg og en krise for han også. Anonymous poster hash: 2c99c...beb
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #7 Skrevet 10. november 2015 Har aldri hørt om en mann som plutselig mister all sexlyst i fire år, uten at noe er helt galt. Noen ting det kan være: 1) Han er utro. Enten "bare" på nettet, eller han har sex med noen andre, og føler seg skyldig. Da klarer han ikke å ha sex med deg. 2) Noe er feil fysisk, feks ereksjonssvikt. Han er for flau til å gå til lege. 3) Noe er feil psykisk, feks depresjon, angst, skyldfølelse over at det har gått så lenge. Han er for flau til å gå i terapi. 4) Han er aseksuell. Han har aldri hatt særlig lyst på sex, men har "tvunget" seg gjennom det inntil for fire år siden. Hva tror du? Anonymous poster hash: 9345f...746 Du glemte homofil, det er faktisk ganske mange homofile som lever i hetrofile forhold og aldri vil innrømme for omverdenen hva som beveger seg i hodet deres... Anonymous poster hash: 1e92e...5c6
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #8 Skrevet 10. november 2015 Det kan virke som om han har mistet lysten på deg. Han elsker deg og vil ikke såre deg, derfor vil han ikke snakke om det. Å miste lysten på den man elsker kan skje, vi hører jo om det stadig her inne. Og det er sikkert en sorg og en krise for han også. Anonymous poster hash: 2c99c...beb Men jeg orker ikke å være sammen med en som ikke har lyst på meg, da er det like greit å innrømme det, så kan jeg finne noen som vil ta meg som jeg er. Akter ikke å leve resten av livet med noen som nekter seg selv sex og er miserabel fordi han synes jeg er for ekkel. Anonymous poster hash: bfff1...95c
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #9 Skrevet 10. november 2015 Har aldri hørt om en mann som plutselig mister all sexlyst i fire år, uten at noe er helt galt. Noen ting det kan være: 1) Han er utro. Enten "bare" på nettet, eller han har sex med noen andre, og føler seg skyldig. Da klarer han ikke å ha sex med deg. 2) Noe er feil fysisk, feks ereksjonssvikt. Han er for flau til å gå til lege. 3) Noe er feil psykisk, feks depresjon, angst, skyldfølelse over at det har gått så lenge. Han er for flau til å gå i terapi. 4) Han er aseksuell. Han har aldri hatt særlig lyst på sex, men har "tvunget" seg gjennom det inntil for fire år siden. Hva tror du? Anonymous poster hash: 9345f...746 Du glemte homofil, det er faktisk ganske mange homofile som lever i hetrofile forhold og aldri vil innrømme for omverdenen hva som beveger seg i hodet deres... Anonymous poster hash: 1e92e...5c6 Nope, han har bare hatt jentekjærester og har vært skikkelig rundbrenner som singel (med damer), over 40 år nå. Anonymous poster hash: bfff1...95c
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #10 Skrevet 10. november 2015 Har aldri hørt om en mann som plutselig mister all sexlyst i fire år, uten at noe er helt galt. Noen ting det kan være: 1) Han er utro. Enten "bare" på nettet, eller han har sex med noen andre, og føler seg skyldig. Da klarer han ikke å ha sex med deg. 2) Noe er feil fysisk, feks ereksjonssvikt. Han er for flau til å gå til lege. 3) Noe er feil psykisk, feks depresjon, angst, skyldfølelse over at det har gått så lenge. Han er for flau til å gå i terapi. 4) Han er aseksuell. Han har aldri hatt særlig lyst på sex, men har "tvunget" seg gjennom det inntil for fire år siden. Hva tror du? Anonymous poster hash: 9345f...746 Du glemte homofil, det er faktisk ganske mange homofile som lever i hetrofile forhold og aldri vil innrømme for omverdenen hva som beveger seg i hodet deres... Anonymous poster hash: 1e92e...5c6 Nope, han har bare hatt jentekjærester og har vært skikkelig rundbrenner som singel (med damer), over 40 år nå. Anonymous poster hash: bfff1...95c Det er jo akkurat det jeg skrev, skaphomser som forakter sin egen legning og skammer seg over den vil gjøre alt de kan for å skjule den, ved f.eks å være en rundbrenner (de ville aldri hatt en mannlig kjæreste ihvertfall) Anonymous poster hash: 1e92e...5c6
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #11 Skrevet 10. november 2015 Har aldri hørt om en mann som plutselig mister all sexlyst i fire år, uten at noe er helt galt. Noen ting det kan være: 1) Han er utro. Enten "bare" på nettet, eller han har sex med noen andre, og føler seg skyldig. Da klarer han ikke å ha sex med deg. 2) Noe er feil fysisk, feks ereksjonssvikt. Han er for flau til å gå til lege. 3) Noe er feil psykisk, feks depresjon, angst, skyldfølelse over at det har gått så lenge. Han er for flau til å gå i terapi. 4) Han er aseksuell. Han har aldri hatt særlig lyst på sex, men har "tvunget" seg gjennom det inntil for fire år siden. Hva tror du? Anonymous poster hash: 9345f...746 Du glemte homofil, det er faktisk ganske mange homofile som lever i hetrofile forhold og aldri vil innrømme for omverdenen hva som beveger seg i hodet deres... Anonymous poster hash: 1e92e...5c6 Nope, han har bare hatt jentekjærester og har vært skikkelig rundbrenner som singel (med damer), over 40 år nå. Anonymous poster hash: bfff1...95c Det er jo akkurat det jeg skrev, skaphomser som forakter sin egen legning og skammer seg over den vil gjøre alt de kan for å skjule den, ved f.eks å være en rundbrenner (de ville aldri hatt en mannlig kjæreste ihvertfall) Anonymous poster hash: 1e92e...5c6 E ganske sikker på at han ikke e homo altså Anonymous poster hash: bfff1...95c
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #13 Skrevet 10. november 2015 Dere MÅ finne ut av det, ellers ender du garantert i utroskap. Jeg var utro mot mannen min i tre år, delvis fordi han var lat og drittkjedelig i senga, delvis fordi jeg forelsket meg i kompisen hans. Uansett, tre år med crazy bra sex på meg, før vi ble oppdaget og alt ble ordnet opp i og mannen min skjønte at MYE måtte forandre seg om vi skulle klare oss... skulle ønske jeg kunne gjort det annerledes og ikke såret mannen. Dratt i parterapi, eller gått fra han før utroskap. Men sånn ble det, og jeg tror ikke historien min er så uvanlig... Anonymous poster hash: 6fd2d...3a7
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #14 Skrevet 10. november 2015 Kan du ikke kjøpe inn vibrator og dildo og ordne deg selv? Hvrfor er det hans jobb og ordne deg? Ta ansvar. Anonymous poster hash: ce71f...fbc
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #15 Skrevet 10. november 2015 Bare å få seg en elsker. Mannen din kan jo ikke klandre deg når han ikke gidder å knulle deg selv. Da går oppdraget til andre Anonymous poster hash: 5993d...81a
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #16 Skrevet 10. november 2015 Kan du ikke kjøpe inn vibrator og dildo og ordne deg selv? Hvrfor er det hans jobb og ordne deg? Ta ansvar. Anonymous poster hash: ce71f...fbc For noen er ikke sex bare en teknisk greie som skal ende i en utløsning. For noen er det å ha sex med en partner langt mer enn det, noe som skaper nærhet og intimitet og fellesskap i forholdet. Hudkontakten gjør at man danner mer tilknytningshormoner i tillegg. Hvis man kun trengte en dildo og vibrator så kunne man jo like greit greid seg helt uten mannen. Anonymous poster hash: 5503f...66f
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #17 Skrevet 10. november 2015 Kan du ikke kjøpe inn vibrator og dildo og ordne deg selv? Hvrfor er det hans jobb og ordne deg? Ta ansvar. Anonymous poster hash: ce71f...fbc For noen er ikke sex bare en teknisk greie som skal ende i en utløsning. For noen er det å ha sex med en partner langt mer enn det, noe som skaper nærhet og intimitet og fellesskap i forholdet. Hudkontakten gjør at man danner mer tilknytningshormoner i tillegg. Hvis man kun trengte en dildo og vibrator så kunne man jo like greit greid seg helt uten mannen. Anonymous poster hash: 5503f...66f Men kan man ikke ha nærhet uten at han må være inne i dama? Sexlivet dabber jo av, det viktige er jo vennskapet og tilhørigheten. Smil og latter, en man kan stole på, en man er trygg på, en man har barn med, deler livsglerer og livssorger. Så mange her lar alt gå i grus pga sex. Det er jo latterlig! Anonymous poster hash: ce71f...fbc
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #18 Skrevet 10. november 2015 Dere MÅ finne ut av det, ellers ender du garantert i utroskap. Jeg var utro mot mannen min i tre år, delvis fordi han var lat og drittkjedelig i senga, delvis fordi jeg forelsket meg i kompisen hans. Uansett, tre år med crazy bra sex på meg, før vi ble oppdaget og alt ble ordnet opp i og mannen min skjønte at MYE måtte forandre seg om vi skulle klare oss... skulle ønske jeg kunne gjort det annerledes og ikke såret mannen. Dratt i parterapi, eller gått fra han før utroskap. Men sånn ble det, og jeg tror ikke historien min er så uvanlig... Anonymous poster hash: 6fd2d...3a7 Nei, jeg ender ikke i utroskap, har vært i lignende forhold før, men der var han utro. Jeg er ikke utro type, og ender i brudd etterhvert hvis dette fortsetter. Har vært utsatt for utroskap mange ganger, og det gjør jeg ALDRI mot noen. Anonymous poster hash: bfff1...95c
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #19 Skrevet 10. november 2015 Kan du ikke kjøpe inn vibrator og dildo og ordne deg selv? Hvrfor er det hans jobb og ordne deg? Ta ansvar. Anonymous poster hash: ce71f...fbc Hans jobb? Det er da ganske vanlig at man i et parforhold har sex med hverandre. Sammenligner du virkelig en plastdings med en mann som kysser, kjæler, viser begjær, er varm og lukter godt? For et kjedelig sexliv du må ha hvis du mener at plast og mann er like godt. Anonymous poster hash: bfff1...95c
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #20 Skrevet 10. november 2015 Kan du ikke kjøpe inn vibrator og dildo og ordne deg selv? Hvrfor er det hans jobb og ordne deg? Ta ansvar. Anonymous poster hash: ce71f...fbc For noen er ikke sex bare en teknisk greie som skal ende i en utløsning. For noen er det å ha sex med en partner langt mer enn det, noe som skaper nærhet og intimitet og fellesskap i forholdet. Hudkontakten gjør at man danner mer tilknytningshormoner i tillegg. Hvis man kun trengte en dildo og vibrator så kunne man jo like greit greid seg helt uten mannen. Anonymous poster hash: 5503f...66f Men kan man ikke ha nærhet uten at han må være inne i dama? Sexlivet dabber jo av, det viktige er jo vennskapet og tilhørigheten. Smil og latter, en man kan stole på, en man er trygg på, en man har barn med, deler livsglerer og livssorger. Så mange her lar alt gå i grus pga sex. Det er jo latterlig! Anonymous poster hash: ce71f...fbc Han nekter jo meg enhver form for sex, både tafsing, oralsex, "håndjobb" eller andre ting som har med nærhet og sex å gjøre. Han vil ikke en gang gi meg tungekyss eller klype meg i rompa. Hvorfor er det latterlig å bryte hvis man ellers vil aldri føle seg som en kvinne igjen? Anonymous poster hash: bfff1...95c
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #21 Skrevet 10. november 2015 Kan du ikke kjøpe inn vibrator og dildo og ordne deg selv? Hvrfor er det hans jobb og ordne deg? Ta ansvar. Anonymous poster hash: ce71f...fbc For noen er ikke sex bare en teknisk greie som skal ende i en utløsning. For noen er det å ha sex med en partner langt mer enn det, noe som skaper nærhet og intimitet og fellesskap i forholdet. Hudkontakten gjør at man danner mer tilknytningshormoner i tillegg. Hvis man kun trengte en dildo og vibrator så kunne man jo like greit greid seg helt uten mannen. Anonymous poster hash: 5503f...66f Men kan man ikke ha nærhet uten at han må være inne i dama? Sexlivet dabber jo av, det viktige er jo vennskapet og tilhørigheten. Smil og latter, en man kan stole på, en man er trygg på, en man har barn med, deler livsglerer og livssorger. Så mange her lar alt gå i grus pga sex. Det er jo latterlig! Anonymous poster hash: ce71f...fbc Han nekter jo meg enhver form for sex, både tafsing, oralsex, "håndjobb" eller andre ting som har med nærhet og sex å gjøre. Han vil ikke en gang gi meg tungekyss eller klype meg i rompa. Hvorfor er det latterlig å bryte hvis man ellers vil aldri føle seg som en kvinne igjen? Anonymous poster hash: bfff1...95c En annen ting, det er naivt å tro at en voksen mann i begynnelsen av førtiårene greier seg i årevis uten sex, han ender vel med å være utro, og det er det jeg er redd for hver gang han er ute og drikker med kompiser eller jobben. Anonymous poster hash: bfff1...95c
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #22 Skrevet 10. november 2015 Kan du ikke kjøpe inn vibrator og dildo og ordne deg selv? Hvrfor er det hans jobb og ordne deg? Ta ansvar. Anonymous poster hash: ce71f...fbc For noen er ikke sex bare en teknisk greie som skal ende i en utløsning. For noen er det å ha sex med en partner langt mer enn det, noe som skaper nærhet og intimitet og fellesskap i forholdet. Hudkontakten gjør at man danner mer tilknytningshormoner i tillegg. Hvis man kun trengte en dildo og vibrator så kunne man jo like greit greid seg helt uten mannen. Anonymous poster hash: 5503f...66f Men kan man ikke ha nærhet uten at han må være inne i dama? Sexlivet dabber jo av, det viktige er jo vennskapet og tilhørigheten. Smil og latter, en man kan stole på, en man er trygg på, en man har barn med, deler livsglerer og livssorger. Så mange her lar alt gå i grus pga sex. Det er jo latterlig! Anonymous poster hash: ce71f...fbc Hvor mye nærhet tror du det blir mellom to i et forhold når den ene nekter å fortelle sannheten til sin partner, nekter å diskutere det som tross alt påvirker den andre i stor grad? Hvorfor skal den enes fravær av sexlyst dømme den andre til et sexløst liv? Tror du Hi føler stor nærhet til sin partner når hun skriver dette: "Det som også er at jeg aldri får komplimenter for utseende, han tar aldri på meg og unngår alle situasjoner som kan enda med sex, da trekker han seg helt unna. Jeg føler meg ikke akkurat vakker og begjært." ? Hvor dypt er vennskapet når mannen ikke kan være ærlig og åpen med henne? Hvor mye kan hun stole på ham når han nekter å fortelle henne sannheten? Det er langt mer latterlig å la et forhold gå til grunne fordi man forventer at den andre skal godta null sex uten en gang å få en forklaring - enn å avslutte et forhold pga. manglende sex, når dette, og at partneren ikke lenger er ærlig med deg, gjør at du blir ulykkelig. Anonymous poster hash: 5503f...66f
atsjo Skrevet 10. november 2015 #23 Skrevet 10. november 2015 Et forhold uten nærhet, kjærlig omsorg, kyss og klemmer hørest utrolig leit ut. Ja det er viktig med en man kan snakke med og føle seg trygg hos, men for meg er resten like viktig for å bevare forholdet.. Jeg tenkte også homofili🙈 syns virkelig at du må sette deg ned å ha en skikkelig prat med han. Si at du blir usikker på deg selv og at du ikke klarer å vere i et forhold uten nærhet what so ever😁 For er slik det hørest ut. Stakkars deg😔
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #24 Skrevet 10. november 2015 Hadde ikke kosta meg en kalori å bare dratt fra noe sånt Anonymous poster hash: 6d2f9...9c0
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #25 Skrevet 10. november 2015 Det kan virke som om han har mistet lysten på deg. Han elsker deg og vil ikke såre deg, derfor vil han ikke snakke om det. Å miste lysten på den man elsker kan skje, vi hører jo om det stadig her inne. Og det er sikkert en sorg og en krise for han også. Anonymous poster hash: 2c99c...beb Men jeg orker ikke å være sammen med en som ikke har lyst på meg, da er det like greit å innrømme det, så kan jeg finne noen som vil ta meg som jeg er. Akter ikke å leve resten av livet med noen som nekter seg selv sex og er miserabel fordi han synes jeg er for ekkel. Anonymous poster hash: bfff1...95c Nei, det mente jeg heller ikke du burde, altså. Jeg bare skrev en mulig forklaring. Det er ikke sikkert det er noens feil, og det er sårt for dere begge. Han greier visst ikke å gjøre noe med det eller vil ikke. Så da er det opp til deg. Du har helt sikkert sagt til han mange ganger hva du trenger uten at det har blitt bedring. Du kan heller ikke endre han om han ikke vil. Så da gjenstår det bare å endre seg selv eller gi han et ultimatum: enten forsøker han å gjøre noe for å komme deg i møte og vise at han vil satse på dere, eller så må du gå for at du selv ikke skal gå til grunne. Anonymous poster hash: 2c99c...beb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå