Gå til innhold

Rynker, slapp hud, når Faen skjedde dette???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok.... Da kjenner jeg krisa bygge seg opp her. Sakte men sikkert har det gått opp for meg: Jeg begynner å bli gammel!! 36 år... Huden har blitt slappere, smilerynkene har gått fra søte små til store. Jeg kan dra meg i trynet og jeg kjenner at huden har mistet elastitet. Men når skjedde dette da??? Var det smalivskrisa som vi kom oss igjennom dette året? Er det for lite søvn og vann? Er det ungenes mas?? Var det da jeg bikka 36?

Jeg skulle ha mine rynker med stolthet skrøt jeg for 10 år siden. Og hvem er det som Google botox og restylane på nettet nå, for ikke snakke om brystløft? Jo da det er meg.

Trodde ikke det skulle være så kjipt p oppdage at men blir eldre.. Rynker og slappe pupper er ikke kult når man inni seg fremdeles er 36. Faen også....

Anonymous poster hash: 7a6dc...453

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 38 og har null rynker. Men sliter derimot med kviser!! Føler meg som en fjortis. Vil du bytte?? 😊

Anonymous poster hash: f9b3f...e91

Skrevet

Det blir bare verre! Så prøv lengst mulig å

se hvor ung og fresh du ser ut. Om ti år er alt bare sorgen 😂

Skrevet

Moren min til botox for å fjerne sinnarynken sin for 10 år siden. Det er den beste investeringen hun har gjort. Fortsatt lite tegn til rynke nå. Hun var 40

Anonymous poster hash: 90037...a1e

Skrevet

Har det likedan som deg hi... Er 37 og plutselig komplekser for rynker osv.. Vurdere Restylane under øynene faktisk.. Jeg som aldri skulle gjøre det😱

Anonymous poster hash: 865fb...856

Skrevet

Samme her! Spesielt huden over brystene og opp mot halsen. Utrolig kjipt!

Anonymous poster hash: cbbc0...f89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...