Gå til innhold

noe dritt å date

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg møkk lei.

Møtte en mann jeg hadde fantastisk kjemi med. Alt så ut til å matche. Så plutselig hører jeg ikke mer.

Begynner å lure hva som er galt med meg...føler jeg mister håpet litt eller litt.

Akkurat nå føler jeg meg desperat for jeg er så lei meg men er vanligvis ikke det.

Er så utrolig lei meg...

Anonymous poster hash: b4971...1a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler du deg desperat så framstår du garantert som desperat også....

Anonymous poster hash: 35ed6...35e

Skrevet

Det er dessverre ikke helt uvanlig med dating :/

Ikke gi opp, gå videre for din egen del.

Men forstår følelsen av "desperasjon" når man står igjen som et stort spørsmålstegn, spesielt når det har virket å være noe begge satte like stor pris på. Den "desperasjonen" er ikke nødvendigvis desperasjon for å finne en mann.

De gangene jeg har opplevd det så tenker jeg at en mann som er så uhøflig og lite omtenksom at han uten et ord bare kutter kontakten, ingen forklaringer, det er en feig mann og en mann med kvaliteter jeg ikke ønsker i en partner. Så egentlig har han gjort deg en tjeneste, Hi, det er ikke en slik mann du vil ha!

Anonymous poster hash: 3512c...a48
Skrevet

åhh, så enig. Men jeg klarer ikke være åpen for dating over tid... Jeg er klar i et par uker, så må jeg ha pause... og da til og med selv om jeg bare har tastet med dem..

håpløst..

Anonymous poster hash: e631e...d9a
Skrevet

Jeg var nettdater i mange år. Og dessverre så er det en del sånne menn. Jeg var sånn som datet en periode, så måtte jeg ha pause. Bare tid til meg selv. Fordi det er slitsomt.

Men jeg fant en helt fantastisk mann på nettdating nå i høst, og vi er kjærester og har det helt fantastisk. Så det er håp. Men det kan hende du må kysse en del frosker på vei.

Anonymous poster hash: fbd7d...06f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...