Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #1 Skrevet 10. november 2015 Gode produkter å anbefale? Anonymous poster hash: f4cdf...bec
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #2 Skrevet 10. november 2015 Jeg har vært fast kunde siden 1991 eller noe sånt. Bruker stort sett dusjsåper, badebomber og slikt derfra. Har liten erfaring med hudpleieproduktene for voksen hud da jeg allerede bruker et annet merke jeg er fornøyd med. Men brukte en serie de hadde for ung problemhud (kviser og sånt) på 90-tallet som jeg var kjempefornøyd med. Anonymous poster hash: 9498b...db0
Yellow Brick Road Skrevet 10. november 2015 #3 Skrevet 10. november 2015 Jeg har brukt mye Yves Rocher og godt mange ganger til behandling i salongene deres. De har mange gode produkter og gode hudpleieserier.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #4 Skrevet 10. november 2015 Har de butikk / forretningsbase i Oslo med utsalg direkte, eller er det primært nettbutikk ? Takk for svar Hi Anonymous poster hash: f4cdf...bec
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #5 Skrevet 10. november 2015 Jeg har kun handlet på postordre/nettbutikk selv. Anonymous poster hash: 9498b...db0
Yellow Brick Road Skrevet 10. november 2015 #6 Skrevet 10. november 2015 Har prøvd å søke litt, men det ser ikke ut til at de har butikker i Norge.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #7 Skrevet 10. november 2015 Jeg har brukt mye Yves Rocher og godt mange ganger til behandling i salongene deres. De har mange gode produkter og gode hudpleieserier. Hvor har de salonger hen? Anonymous poster hash: 75e9e...3b5
dyrekjemper Skrevet 10. februar 2016 #8 Skrevet 10. februar 2016 Må bare si dette, Yves rocher tester på dyr. Hold dere langt unna de. De er ikke på dyrevernalliansen sine grønne lister eller Peta sin. Yves rocher tillater at deres produkter testes på uskyldige dyr!! Ikke støtt dyreforsøk ved å handle av de. Vent heller til de kommer på lista hos dyrevernalliansen. Hjelp dyrene, ikke støtt Yves Rocher med penger. Her er noe dyrevernalliansen har svart meg: I Kina er det myndighetene som gjennomfører testene, ikke selskapene selv. Mange sier derfor at det er utenfor deres kontroll, og at de selv ikke tester på dyr. Dette lar vi oss ikke lure av, dyreforsøkene gjennomføres jo nettopp fordi kosmetikkselskapet er tilstede i landet og ønsker å selge produktene sine der. Hvem som gjennomfører testene er irrelevant for de mange dyrene som må gjennom grusomme tester. Dersom du allerede har noen produkter, så har det liten hensikt å kaste dem. Poenget er å ikke kjøpe nye, slik at man unngår å støtte disses selskapene økonomisk. Vi har alle vært der at vi ikke kjente til problemet, det som er viktig er at vi tar et standpunkt på dyrenes side. Takk!
Gjest Antarctica Skrevet 10. februar 2016 #9 Skrevet 10. februar 2016 Må bare si dette, Yves rocher tester på dyr. Hold dere langt unna de. De er ikke på dyrevernalliansen sine grønne lister eller Peta sin. Yves rocher tillater at deres produkter testes på uskyldige dyr!! Ikke støtt dyreforsøk ved å handle av de. Vent heller til de kommer på lista hos dyrevernalliansen. Hjelp dyrene, ikke støtt Yves Rocher med penger. Her er noe dyrevernalliansen har svart meg: I Kina er det myndighetene som gjennomfører testene, ikke selskapene selv. Mange sier derfor at det er utenfor deres kontroll, og at de selv ikke tester på dyr. Dette lar vi oss ikke lure av, dyreforsøkene gjennomføres jo nettopp fordi kosmetikkselskapet er tilstede i landet og ønsker å selge produktene sine der. Hvem som gjennomfører testene er irrelevant for de mange dyrene som må gjennom grusomme tester. Dersom du allerede har noen produkter, så har det liten hensikt å kaste dem. Poenget er å ikke kjøpe nye, slik at man unngår å støtte disses selskapene økonomisk. Vi har alle vært der at vi ikke kjente til problemet, det som er viktig er at vi tar et standpunkt på dyrenes side. Takk! Skal si du støvsuger forumet for Yves Rocher-tråder! Kjøper du klær fra billigkjeder, forresten? For produsentene der piner mennesker på slavekontrakter. Bare nevner det.
dyrekjemper Skrevet 11. februar 2016 #10 Skrevet 11. februar 2016 Ja, jeg støvsuger! Ser du et forum jeg har støvsugd for fort, si ifra, vil nødig glemme noen;)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #11 Skrevet 11. februar 2016 Ja, jeg støvsuger! Ser du et forum jeg har støvsugd for fort, si ifra, vil nødig glemme noen;) Det å støvsuge forumet slik du gjør gir dessverre motsatt effekt hos meg enn det du er ute etter. Om du hadde opprettet en seriøs tråd selv og gitt eksempel så ville jeg tatt deg mer alvorlig. Det oppnår du ikke når du stadig henter opp mange år gamle tråder slik du gjør nå. Du har sikkert mye nyttig informasjon å komme med, men gjør det da i egne tråder. Fortsetter du slik som nå så risikerer du jo at det du driver med blir oppfattet som spam - og det er vel ikke helt det du ønsker, eller? Anonymous poster hash: 1454e...c67
dyrekjemper Skrevet 11. februar 2016 #12 Skrevet 11. februar 2016 Tusen takk for gode råd, godt å vite at du bryr deg:) Er det lov å kommentere her til den blir stengt av administrator? Evt hvor mange år tar det?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #13 Skrevet 11. februar 2016 Lag heller en egen tråd. Så kan folk lese der om de skulle være interessert. Regner med du vet at man ikke kan komme unna dyreplaging med det første? Anonymous poster hash: 10d69...6af
dyrekjemper Skrevet 11. februar 2016 #14 Skrevet 11. februar 2016 Jo, men så handlet tråden om Yves Rocher og da valgte jeg å skrive her. Og der. Og der. Og der. Det du skriver om at vi ikke kan komme unna det med det første er helt sant, trist, men sant. MED DET FØRSTE..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå