Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #1 Skrevet 10. november 2015 Prøver å finne navn til babyen. Det blir ikke fornavn. Vi bor i et engelsktalende land. Anonymous poster hash: 115bf...240
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #2 Skrevet 10. november 2015 Synes det er veldig fint med engelsk uttale. Anonymous poster hash: f5215...4b9
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #3 Skrevet 10. november 2015 Synes d er nydelig - hadde d på topp 3-lista, men mannen var urokkelig😜 Go for it👍 Anonymous poster hash: 87147...eca
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #4 Skrevet 10. november 2015 Rart på norsk Virker som man har glemt en S, og jeg er litt imot navn som alltid må staves. Anonymous poster hash: d6a40...88a
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #7 Skrevet 11. november 2015 Nydelig navn! Anonymous poster hash: b5054...3ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå