Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #1 Skrevet 10. november 2015 Flere enn meg som synes det generelt er for mye fokus på prestasjon, hvem som er best, topping av lag, ekstra treninger for de beste osv? Jeg er skuffa over barneidretten. Burde heller vært fokus på bevegelsesglede, vennskap og mestring. All forskning viser jo at det ikke nødvendigvis er barnetalentene som blir toppidrettsutøvere uansett, men de som virkelig hadde idrettsglede og treningsvilje over lang tid. Anonymous poster hash: d4fe8...74d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå