Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #1 Skrevet 10. november 2015 Hei! dere med barn & tenåringer med adhd Har dere hjelpestönad? Vilken sats og måtte dere klage på Vedtak? Fikk dere hjelp til å skrive den Eller hadde dere legen som anbefalte Sats? Vi har pr i dag sats 2 Fikk först sats en, sökte om forhöyet etter noen år og fikk 2 Sökte om sats 3 for 3 år siden med avslag Men med all ekstra jobb og tid kan jeg Bare ikke skjönne hvordan det kunne bli avslag?! Anonymous poster hash: d4b63...d68
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #2 Skrevet 11. november 2015 Ingen som har noen erfarenheter? Anonymous poster hash: d4b63...d68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå