Gå til innhold

hjelpe stönad!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

dere med barn & tenåringer med adhd

Har dere hjelpestönad?

Vilken sats og måtte dere klage på

Vedtak?

Fikk dere hjelp til å skrive den

Eller hadde dere legen som anbefalte

Sats?

Vi har pr i dag sats 2

Fikk först sats en, sökte om forhöyet etter noen år og fikk 2

Sökte om sats 3 for 3 år siden med avslag

Men med all ekstra jobb og tid kan jeg

Bare ikke skjönne hvordan det kunne bli avslag?!

 

 

Anonymous poster hash: d4b63...d68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen erfarenheter?

 

Anonymous poster hash: d4b63...d68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...