tingeling87 Skrevet 10. november 2015 #1 Skrevet 10. november 2015 Planen er å sende mamma og pappa på motorsykkeltur på Route 66 i tre uker. Er det noen som har erfaringer å dele ang en sånn tur så er jeg veldig glad for svar. Hva bør vi unngå og hva er lurt å gjøre på forhånd?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #2 Skrevet 10. november 2015 Route 66 er veeeeldig lang!! Og deler av strekningen er ekstrem kjedelig egentlig. Jeg ville nok ikke sendt de på hele strekningen - iallefall ikke om man bare har tre uker! Ta siste delen, det er den som er mest interessant. Anonymous poster hash: 11804...9b1
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #3 Skrevet 10. november 2015 Mine foreldre har tatt den turen og de ELSKET det! Var riktignok en arrangert tur med et norsk selskap som stilte med motorsykler også hadde de leiebiler i tillegg. Vet ikke hva firmaet heter, men det kan nok googles! Anonymous poster hash: 8f201...a67
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #4 Skrevet 10. november 2015 http://www.route66usa.info/home.aspx?lang=nb-NO Anonymous poster hash: 84568...a83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå