Snerkern Skrevet 10. november 2015 #1 Skrevet 10. november 2015 Hei! Jeg har meldt meg på et nettstudie nå som jeg har mammapermisjon (går til vanlig på skole, er 20) og dette studiet starter opp nå i januar. Studiet går over hele neste år, og jeg fullfører det da våren 2017 noe som går helt fint. Tassen har akkurat rundet 2 mnd, og jeg har allerede søkt om barnehageplass til han i en av studentbarnehagene siden han nesten er året da i august. MEN studiet krever at man skal ha jobbet i praksis MINST 3 måneder i 100% stilling eller 6 måneder i 50% stilling. Hvordan kan jeg få til dette? Studiestedet hjelper ikke med å finne praksisplass så den må jeg finne selv. Når er det jeg da burde starte å søke? Har heller ikke fått bekreftelse på om Tassen kommer i barnehage eller ikke, men jeg regner med at han gjør det siden vi søkte med engang han fikk personnummer. Burde jeg starte å søke nå? Skal jeg eventuelt si at jeg ikke kan starte før etter 1 august pga mammapermisjon? Noen som har søkt om praksisplass før og kan si noe om dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå