Gå til innhold

Hjelp meg med gardinvalg er dere snille

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett på to type gardin på KID.

En som heter Rebecca og en som heter Diahna. Likte godt Diahna gardinen men problemet er at den er med kun rynkebånd :( Og ville heller hatt med hemper oppe, om det er rette utrykket. Men den Diahna er kun med rynkebånd.

Aner ikke hva jeg gjør. Liker ikke gardiner med rynkebånd eller kan det være fint? Får for meg at det er for gammeldags.?

Har noen av dere en av disse gardinene? Er dere fornøyd?

Jeg har lett meg ihjel i et år nå etter passende gardiner og trodde jeg var i mål men nå er jeg tilbake til start,føler jeg.

Har tapet i stuen, så valget begrenser seg liksom.

Anonymous poster hash: a6e14...02d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett på to type gardin på KID.

En som heter Rebecca og en som heter Diahna. Likte godt Diahna gardinen men problemet er at den er med kun rynkebånd :( Og ville heller hatt med hemper oppe, om det er rette utrykket. Men den Diahna er kun med rynkebånd.

Aner ikke hva jeg gjør. Liker ikke gardiner med rynkebånd eller kan det være fint? Får for meg at det er for gammeldags.?

Har noen av dere en av disse gardinene? Er dere fornøyd?

Jeg har lett meg ihjel i et år nå etter passende gardiner og trodde jeg var i mål men nå er jeg tilbake til start,føler jeg.

Har tapet i stuen, så valget begrenser seg liksom.

Lettere hvis du kommer med link så en kan se hvordan de ser ut

Anonymous poster hash: 28d35...ed9

Skrevet

Bruk fingerkroker og ringer så blir ikke rynkebåndet så kjedelig 😊

Anonymous poster hash: fcf8c...1f6

Skrevet

Jeg har ingen av de, men det ene settet jeg har ligner veldig på Diahna gardinen. Jeg er veldig fornøyd, og har ikke tenkt på engang at rynkebånd (visste ikke at det hette det engang før nå) var gammeldags. Den andre type gardin jeg har, har og rynkebånd. Jeg mener at det er mer type  og mønster på gardin som evtgjør det gammeldags.

Gå for den du liker selv, ikke slå deg til ro med noe du føler er halvveis selv om det kanskje ikke er det mest moderne.

Skrevet

Har tenkt på det men ringene vil jo synes:(

Skrevet

Jeg har ingen av de, men det ene settet jeg har ligner veldig på Diahna gardinen. Jeg er veldig fornøyd, og har ikke tenkt på engang at rynkebånd (visste ikke at det hette det engang før nå) var gammeldags. Den andre type gardin jeg har, har og rynkebånd. Jeg mener at det er mer type og mønster på gardin som evtgjør det gammeldags.

Gå for den du liker selv, ikke slå deg til ro med noe du føler er halvveis selv om det kanskje ikke er det mest moderne.

Jeg vet ikke hvorfor men jeg får sånn gammeldags følelse av rynkebåndgardin, kanskje er det bare meg. 😜

Tenkte å prøve så får jeg se. Største problemet er jo at jeg har en type tapet som det er vanskelig å finne riktig gardin.

Må nok bare prøve meg frem. Tusen takk for svar😊👌

Skrevet

Har tenkt på det men ringene vil jo synes:(

Nei, du får fingerkroker som har kroken slik at gardinen kommer over stangen. De har 2 typer på KID, en høy og en lav.

Skrevet

Jeg syns det er best å bruke maljelengder faktisk. Liker ikke de ringene, og de gardinene som man trer innpå stanga får jeg ikke til å henge pent fordi det blir så mye stoff og klumper seg på stanga. Men løkker bak som man trer stanga på fungerer også. 😊 Så jeg ville ha fortsatt jakten, eller fått satt i maljer. Men det er jo min personlige mening da 😊

Anonymous poster hash: e7f00...2c1

Skrevet

Jeg syns det er best å bruke maljelengder faktisk. Liker ikke de ringene, og de gardinene som man trer innpå stanga får jeg ikke til å henge pent fordi det blir så mye stoff og klumper seg på stanga. Men løkker bak som man trer stanga på fungerer også. Så jeg ville ha fortsatt jakten, eller fått satt i maljer. Men det er jo min personlige mening da

Anonymous poster hash: e7f00...2c1

Er enig med deg i det at det kan være vanskelig å få noen gardiner til å henge fint på en sånn stang, spesielt hvis man ikke har så lang stang. Av mine to gardinsett, så er ett som går greit på og ett jeg må krangle mer med når jeg trekker de vekk. Men jeg er alikevel fornøyd med de, men det er nok fordi jeg liker gardinene så godt. Har og gardiner med malje, det er veldig enkelt og de henger fint.

Skrevet

Jeg syns det er best å bruke maljelengder faktisk. Liker ikke de ringene, og de gardinene som man trer innpå stanga får jeg ikke til å henge pent fordi det blir så mye stoff og klumper seg på stanga. Men løkker bak som man trer stanga på fungerer også. Så jeg ville ha fortsatt jakten, eller fått satt i maljer. Men det er jo min personlige mening da Anonymous poster hash: e7f00...2c1

Jeg kan ikke ha maljegardin fordi de ikke passer til tapeten min, de blir rett og slett for mye.

Jeg prøvde også Anthoni med maljer fra kid, og de var rett og slett helt feil.

Egentlig er jeg helt enig med deg, men slike gardin kan jeg ikke ha:(

Prøver disse som sagt, så får jeg se.

Innerst inne håper jeg at de passer, slik at gardinjakten slutter, for jeg er såååå lei :)

Anonymous poster hash: dc88f...e03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...