Gå til innhold

Genser med foundationflekker på i butikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har man krav på noe rabatt da? Dette er en ikke spesielt dyr butikk men. De har bare en igjen i min str

Anonymous poster hash: 07a35...23a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du har det, eller det vil si, juridisk kan de la vær å selge den, men de vil jo bli kvitt "ødelagte" klær, om det er siste genser.

Det er derfor usedvanlig kjipe folk har dette som en hobby, søle til klær de vil ha.

Anonymous poster hash: 7fa6a...65d

Skrevet

Ja du har det, eller det vil si, juridisk kan de la vær å selge den, men de vil jo bli kvitt "ødelagte" klær, om det er siste genser.

Det er derfor usedvanlig kjipe folk har dette som en hobby, søle til klær de vil ha.

Ja. Jeg vet det..men det her har nok ikke vært meningen da genseren er veldig kroppsnær og man må dra den over hodet. Vanskelig å unngå helt at noe sminke smitter over

Takk for svar.

Skrevet

Ja. Jeg vet det..men det her har nok ikke vært meningen da genseren er veldig kroppsnær og man må dra den over hodet. Vanskelig å unngå helt at noe sminke smitter over

Takk for svar.

Hvorfor spør du om du vet?

Det finnes en haug av triks for å ikke kline en genser til med foundation selv om den er trang.

Skrevet

Takk for svar.

Hvorfor spør du om du vet?

Det finnes en haug av triks for å ikke kline en genser til med foundation selv om den er trang.

Jeg vet at folk skitner til med vilje, ikke om man fikk avslag på den. Var det jeg spurte om da..

Skrevet

Du har nok ikke krav på å få rabatt, men butikkene vil jo ofte gi deg litt rabatt for å gi god service, men kreve det kan du ikke.

Anonymous poster hash: 4ee37...165
Skrevet

Da jeg jobbet i butikk ga vi en liten  "vaskerabatt" på forespørsel, 30 kr kanskje, men da mistet man bytteretten (som jo ikke er lovfestet, bare en service butikken kan velge å gi). Vet ikke om de gjør det lenger, mange år siden nå. 

Man finner jo nesten ikke lyse topper som ikke har sminkeflekker, og det var ikke noe butikken kunne lastes for, så det var begrenset hvor langt vi strakk oss (stor kjede).

Skrevet

Jeg skulle en gang kjøpe et plagg i en butikk, dette var en lys dunjakke som var tilgriset med is på det ene ermet. Jakkene hang på stativ utenfor butikken og dermed lett tilgjengelig for isglade barn. Jeg ville gjerne ha akkurat den jakken for den var den siste i min størrelse. 10 prosent avslag kunne jeg få. Ikke mer. Jakka var dyr og jeg kjøpte den ikke. Ekspeditøren mente det var bare å tørke vekk og tok frem en våt klut for å demonstrere. Resultatet var en større og mer synlig flekk som vistes godt på en lys jakke.Jeg takket nei og gikk derfra uten jakke.

En annen gang skulle jeg bytte en hvit,dyr herreskjorte for en nabo som hadde oppdaget en flekk på sin nyinnkjøpte finskjorte. Fikk en ny skjorte med et smil og ble spurt om jeg ville kjøpe den med flekk for en femtilapp. Noe jeg gjerne gjorde. Både min nabo fikk ny skjorte og min mann også, selv om jeg måtte vaske den først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...