Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #1 Skrevet 10. november 2015 At noen få skor seg på flyktningkrisa, ved å skru opp prisene? Det er jo vi som må betale for det.... Anonymous poster hash: 1539d...544
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #2 Skrevet 10. november 2015 At noen få skor seg på flyktningkrisa, ved å skru opp prisene? Det er jo vi som må betale for det.... Anonymous poster hash: 1539d...544 På mottaksplasser altså. Så det sto noe om at skidronning har kjøpt opp billige mottak. Anonymous poster hash: 1539d...544
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #3 Skrevet 10. november 2015 Merker jeg er drittlei av alle trådene om flyktninger her inne..men jeg velger likevel å kommentere. Jeg syns helt ærlig at det er mindre greit for meg som skattebetaler at haugevis av "mine" penger går til 18-19-åringer som ikke gidder å jobbe eller bidra i landet. Og ja, jeg vet at det finnes mange unge uføre som er det av legitime grunner, men det er også alt for mange som bare er late. Det irriterer meg når en 19-åring sitter på rumpa hver dag og får leilighet og penger av nav, mens jeg må slite. Det irriterer meg også når samme 19-åringen skryter av at hun bruker pengene på xbox, røyk, snus, nesespray og cola. Og så sutrer over hvor lite nav betaler ut. Anonymous poster hash: c8b51...d21
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #4 Skrevet 10. november 2015 Merker jeg er drittlei av alle trådene om flyktninger her inne..men jeg velger likevel å kommentere. Jeg syns helt ærlig at det er mindre greit for meg som skattebetaler at haugevis av "mine" penger går til 18-19-åringer som ikke gidder å jobbe eller bidra i landet. Og ja, jeg vet at det finnes mange unge uføre som er det av legitime grunner, men det er også alt for mange som bare er late. Det irriterer meg når en 19-åring sitter på rumpa hver dag og får leilighet og penger av nav, mens jeg må slite. Det irriterer meg også når samme 19-åringen skryter av at hun bruker pengene på xbox, røyk, snus, nesespray og cola. Og så sutrer over hvor lite nav betaler ut. Anonymous poster hash: c8b51...d21 nesespray? Ellers, nei hi, det syntes jeg ikke noe om. Anonymous poster hash: 47e75...8b0
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #5 Skrevet 10. november 2015 Merker jeg er drittlei av alle trådene om flyktninger her inne..men jeg velger likevel å kommentere. Jeg syns helt ærlig at det er mindre greit for meg som skattebetaler at haugevis av "mine" penger går til 18-19-åringer som ikke gidder å jobbe eller bidra i landet. Og ja, jeg vet at det finnes mange unge uføre som er det av legitime grunner, men det er også alt for mange som bare er late. Det irriterer meg når en 19-åring sitter på rumpa hver dag og får leilighet og penger av nav, mens jeg må slite. Det irriterer meg også når samme 19-åringen skryter av at hun bruker pengene på xbox, røyk, snus, nesespray og cola. Og så sutrer over hvor lite nav betaler ut. Anonymous poster hash: c8b51...d21 nesespray? Ellers, nei hi, det syntes jeg ikke noe om. Anonymous poster hash: 47e75...8b0 Haha, ja. Hun jeg snakker om er avhengig av nesespray og alt annet hun prøver en gang. Anonymous poster hash: c8b51...d21
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #6 Skrevet 10. november 2015 Jeg irriterer meg mye mer over bortskjemte nordmenn som dytter ut unger, og så skal de ha staten til å betale både livsopphold og utdannelse. DET er ikke mindre er flaut! Anonymous poster hash: 723fe...f9b
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #7 Skrevet 10. november 2015 Selvsagt er det hinsides at noen kan gjøre store fortjenester på dette. Pengene burde dekke lønn, drift og vedlikehold, men ikke huset, Mercedesen og designerklærne til eieren av mottaket. Anonymous poster hash: fef56...bc2
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #8 Skrevet 10. november 2015 Jeg irriterer meg mye mer over bortskjemte nordmenn som dytter ut unger, og så skal de ha staten til å betale både livsopphold og utdannelse. DET er ikke mindre er flaut!Anonymous poster hash: 723fe...f9b ikke sant! 'Om ikke nav betaler min skolegang sitter jeg heller hjemme på ræva på trass, for jeg VIL HA gratis skolegang!!' Anonymous poster hash: ac785...e01
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #9 Skrevet 10. november 2015 Jeg velger å ikke irritere meg over hva skattepengene går til. Jeg velger å tenke at det jeg bidrar med er til felleskassa og så velger jeg hvilke politikere jeg helst vil styre disse. I tillegg er jeg høyst klar over at de fleste pengene i statskassa er fra oljen. Hadde jeg skulle begynt å tenke at mine personlig opptjente penger gikk til irriterende ting, hadde det vært mye å irritere seg over. Hva med røykere? Overvektige? Latsabber? Svindlere? statsansatte på unyttige kurs/konferanser? Papirflyttere i byråkratiet? Alle disse tingene er irriterende. Anonymous poster hash: 8c383...4cb
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #10 Skrevet 10. november 2015 Jeg irriterer meg mye mer over bortskjemte nordmenn som dytter ut unger, og så skal de ha staten til å betale både livsopphold og utdannelse. DET er ikke mindre er flaut!Anonymous poster hash: 723fe...f9b ikke sant! 'Om ikke nav betaler min skolegang sitter jeg heller hjemme på ræva på trass, for jeg VIL HA gratis skolegang!!' Anonymous poster hash: ac785...e01 Unnskyld meg, jeg er en av de mødrene som trenger hjelp til skolegang og jeg får ikke ett rødt øre av nav. Jeg er i tillegg nødt til å gå på en spesialskole som gjør at jeg ikke har mulighet til å ta opp fullt stipend og lån pga mitt handikap. Jeg lever på 4000 kr i mnd. Disse skal dekke klær, mat, husleie, strøm, telefon, transport, barnehage + + +. Og det du sier om at folk sitter hjemme å furter er bare TULL! Det er MANGE som er i min situasjon på skolen min og det vi sitter å priser oss lykkelige over er at vi har muligheten til å gå på en skole for oss med handikap som i tillegg er gratis. Hvis jeg hadde fått hjelp av nav hadde det gjort livet enklere for barnet mitt, vi kunne en sjelden gang tatt oss en tur på kino, kanskje hun kunne danset ballett som hun så gjerne ønsker, men jeg har ikke råd til det slik som ting er nå. Jeg fikk velge av nav. Enten å bli ufør, eller gå på skole for egen maskin. Og jeg er ikke et spesielt tilfelle, vi er MANGE. Anonymous poster hash: 161a8...a24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå