Gå til innhold

Hjelp! Dødtid mellom kirke og middag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av ulike årsaker har vi følgende tidspunkter å forholde oss til når det gjelder kirke og vielse. Vielse 1130 og middag 1630. Disse er ufravikelige, dessverre. Hva gjør vi med dødtiden i mellom? Hva hadde du satt pris på som gjest i et bryllup?

Bryllupet er på et mellomstort tettsted, mange av gjestene bor her, men det er også en del tilreisende som enten må bo på hotell i byen 3 mil unna eller campingvogn/privat overnatting på tettstedet.

Noe må jeg finne på for de gjestene som ikke kan dra hjem i mellomtiden.

Her er noen forslag som jeg har tenkt ut:

- Lunsj og kaffe hjemme hos oss.

- Åpne personalrommet på jobben min fem minutter gange unna kirka og kanskje vise en film og servere lunsj

- Oppfordre til lunsjspising på den lokale pizzarestauranten.

- En lokal naturattraksjon (trenger ikke ut å gå i naturen, kan kjøre helt frem) et kvarters kjøring fra tettstedet. Organisere felles kjøring eller guidet tur dit for å se.

Det blir ingen barn i bryllupet, så her er det voksne som må underholdes. Hva ville du likt? Har dere andre forslag?

Anonymous poster hash: 93dd9...7d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bryllupet er på vårparten.

Anonymous poster hash: 93dd9...7d2

Skrevet

Jeg var med på guidet båttur i skjærgården i et bryllup, mange som var fornøyd med det

Anonymous poster hash: 7e050...91c
Skrevet

Utrolig hyggelig å bli invitert på naturattralsjon! Om man heller vi sitte på en kafe eller gå på hotellrommet eller stikke hjem til deg i mellomtiden så kan du jo alltids foreslå det også. Jeg tror jeg hadde syntes det hadde vært utrolig koselig med en liten "opplevelse" mellom kirken og maten. Lurt tenkt :)

Anonymous poster hash: ae993...25c

Skrevet

Naturattraksjon, evt med lunsj hvis dere har mulighet. De kan spise i bussen e.l. Det kan bli lenge å gå uten mat fra 11 til 17.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...