Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #1 Skrevet 10. november 2015 Av ulike årsaker har vi følgende tidspunkter å forholde oss til når det gjelder kirke og vielse. Vielse 1130 og middag 1630. Disse er ufravikelige, dessverre. Hva gjør vi med dødtiden i mellom? Hva hadde du satt pris på som gjest i et bryllup? Bryllupet er på et mellomstort tettsted, mange av gjestene bor her, men det er også en del tilreisende som enten må bo på hotell i byen 3 mil unna eller campingvogn/privat overnatting på tettstedet. Noe må jeg finne på for de gjestene som ikke kan dra hjem i mellomtiden. Her er noen forslag som jeg har tenkt ut: - Lunsj og kaffe hjemme hos oss. - Åpne personalrommet på jobben min fem minutter gange unna kirka og kanskje vise en film og servere lunsj - Oppfordre til lunsjspising på den lokale pizzarestauranten. - En lokal naturattraksjon (trenger ikke ut å gå i naturen, kan kjøre helt frem) et kvarters kjøring fra tettstedet. Organisere felles kjøring eller guidet tur dit for å se. Det blir ingen barn i bryllupet, så her er det voksne som må underholdes. Hva ville du likt? Har dere andre forslag? Anonymous poster hash: 93dd9...7d2
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #2 Skrevet 10. november 2015 Bryllupet er på vårparten. Anonymous poster hash: 93dd9...7d2
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #3 Skrevet 10. november 2015 Jeg var med på guidet båttur i skjærgården i et bryllup, mange som var fornøyd med det Anonymous poster hash: 7e050...91c
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #4 Skrevet 10. november 2015 Utrolig hyggelig å bli invitert på naturattralsjon! Om man heller vi sitte på en kafe eller gå på hotellrommet eller stikke hjem til deg i mellomtiden så kan du jo alltids foreslå det også. Jeg tror jeg hadde syntes det hadde vært utrolig koselig med en liten "opplevelse" mellom kirken og maten. Lurt tenkt Anonymous poster hash: ae993...25c
TPK Skrevet 10. november 2015 #5 Skrevet 10. november 2015 Naturattraksjon, evt med lunsj hvis dere har mulighet. De kan spise i bussen e.l. Det kan bli lenge å gå uten mat fra 11 til 17.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå