Gå til innhold

Hvordan takker man pent nei til "home party" invitasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er invitert til et "home party" av en dame jeg ikke kjenner veldig godt. Hyggelig dame, ganske nyinnflyttet men jeg har ikke sansen for opplegget (og jeg har ikke behov for nye venner). Jeg er egentlig ikke opptatt heller og vil ikke lyve, men jeg har virklig ikke lyst til å gå.

Anonymous poster hash: 7dcd5...968
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare si at det ikke passer. Da lyver du jo ikke, trenger ikke si hva som ikke passer.

Anonymous poster hash: c5fa6...dd8
Skrevet

Tusen takk for innbydelsen, men jeg kan dessverre ikke komme. 

Anonymous poster hash: 98b42...f90
Skrevet

Da sier du: "tusen takk for invitasjon! Dessverre passer det ikke i denne gangen."

Alternativt takker du ja, er der en kort tid og så går hjem. Kanskje det blir hyggeligere enn du tror.

Anonymous poster hash: b1641...210

Skrevet

Da sier du: "tusen takk for invitasjon! Dessverre passer det ikke i denne gangen."

Alternativt takker du ja, er der en kort tid og så går hjem. Kanskje det blir hyggeligere enn du tror.

Anonymous poster hash: b1641...210

Folkene kan være hyggelige nok, men jeg vet av erfaring at jeg kommer til å slite voldsomt med å holde maska. Hele opplegget er av en sån type at det skriker i meg etter å si hva jeg mener om produktene (det er ikke positivt) eller å bryte ut i latter. Det er nok best å holde seg unna akkurat denne typen tilstelning :)

Anonymous poster hash: c79d6...39e

Skrevet

Si det som det er; "Tusen takk for en hyggelig invitasjon, men jeg er ikke så veldig interessert i <hva home partyet omhandler>"

Anonymous poster hash: d9206...c42
Skrevet

Bare å være ærlig. Si at denne typen produkter er du ikke interessert i, har nok av eller at du ikke vil handle på den måten da du synes det er overpriset i forhold til i butikk.

Jeg gidder aldri lyve om slikt. Blir folk fornærmet får det bare være.

Anonymous poster hash: f9090...663

Skrevet

Jeg pleier å si direkte at jeg ikke er interessert. Så blir jeg heller ikke bedt flere ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...