oslofrk Skrevet 10. november 2015 #1 Skrevet 10. november 2015 Lille har vært syk og favorittbamsen ble infisert. Jeg har vasket bamsen i varmt grønnsåpevann, men den stinker sur klut. Hjeeeelp!
Lessismore Skrevet 10. november 2015 #2 Skrevet 10. november 2015 Vaskemaskinen da? Hiver alle bamsene i vaskemaskinen jevnlig. Er bamsen veldig skjør, prøv ullprogram eller håndvask.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #4 Skrevet 10. november 2015 Bamser elsker vaskemaskin - vi sier at nå kjører de karusell :-) Anonymous poster hash: fedfd...dad
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #5 Skrevet 10. november 2015 Aldri, aldri grønnsåpe! Grønnsåpe er helt naturlig og bakteriene formerer seg i det. Har du hatt f.eks spysyken i hus er grønnsåpe det siste du skal vaske med.... Men til det du spurte om, her går bamsene i vaskemaskinen når det er nødvendig, ungene sitter og ser gjennom glasset av bamsene snurrer rundt inni der. Alle bamsene her i huset har tålt det, de kan bli litt rufsete, men sånn er det bare, ting blir slitt, en del av sjarmen det Anonymous poster hash: ac2a3...a4a
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #6 Skrevet 10. november 2015 Her går alle fem bamsene på 60grade med sengetøyet innimellom, alle har overlevd, men de har blitt litt mer slaskete, men like gode å kose på Anonymous poster hash: 7936a...312
TPK Skrevet 10. november 2015 #7 Skrevet 10. november 2015 Jeg vasker bamser på 30 graders ullprogram med Milo. Evt høyere temp hvis det er oppkast på dem.
oslofrk Skrevet 10. november 2015 Forfatter #8 Skrevet 10. november 2015 Bamse har kjørt karusell og lukter endelig godt igjen! Grønnsåpen er lagt vekk og jeg kan takke kloke dibbere for fred i heimen! 😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå