Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #1 Skrevet 10. november 2015 Har nyfødt og en på snart 2. Når vi skal i bhg er det enten sutring på toåringen som må vente evt som er fullt påkledd idet babyen bæsjer seg ut. Eller så gråter babyen som ikke takler å ligge alene. Ditt beste tips? Hbilken rekkefølge gjorde du ting i? Anonymous poster hash: c7dea...1c5
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #2 Skrevet 10. november 2015 Kan pappaen levere 2-åringen? Det kommer vi til å gjøre når babyen kommer, siden min (som er 3) er veldig trassen og vanskelig å levere. Ser for meg det blir utrolig stress når jeg har baby i tillegg.. Anonymous poster hash: 59ad4...89f
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #3 Skrevet 10. november 2015 Jeg gjorde klart alt av sekk og tøy, satte lillebror i bilstolen og kledde på minste. På vinteren startet jeg opp bilen først så den var varm. Av og til bæsja babyen og da måtte storebror bare vente to-tre min med jakka på. Aldri vært et stort problem. Om baby bæsjer på fast tid hver dag så ville jeg levert litt før, eller litt etter om det ikke ble altfor seint. Anonymous poster hash: d8d75...45a
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #4 Skrevet 10. november 2015 Ingen av de tar skade av å måtte vente litt av og til, så akkurat slike ting har jeg ikke stresset med. 21 mnd mellom mine og rekkefølgen ble omtrent slik: Kledde på babyen og satte i bilstolen på gulvet i gangen mens jeg kledde eldste, så gikk vi sammen ut. Noen ganger brukte vi vogna og da kledde jeg minste, la henne i vognbag'en på gulvet i gangen mens jeg kledde eldste, så gikk vi ut i garasjen og satte bagen i vogna og gikk til barnehagen. Skulle minste bæsje seg ut akkurat i påkledningen måtte bare eldste vente litt da, ingen krise det heller, litt utålmodig surving av og til må man tåle. Mannen min reiser hjemmefra mellom 7 og 8 så selvfølgelig leverer ikke han når jeg er hjemme, da leverer jeg i 9-tiden og henter igjen i 15-tiden, lenger dager enn det har ikke eldste når jeg har fri. Anonymous poster hash: c0f89...29f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå