Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #1 Skrevet 10. november 2015 Noen uføretrygdet eller langtidssykemeldte her? Hva er veien videre? Hvor jobber dere? Anonymous poster hash: 4a136...a40
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #2 Skrevet 10. november 2015 Jeg er langtidssykmeldt. Jobber i barnehage, og veien videre er å prøve å komme meg tilbake. Anonymous poster hash: 8a0c1...08b
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #3 Skrevet 10. november 2015 Har klart å bli kvitt min migrene. Er i full jobb. Kuttet ALT av tilsatt sukker og kunstig søtning og tilsetningsstoffer. Begynte også å trene styrke og Kjernemuskulaturen for å få bort spenninger i nakken. Har vært migrenefri i et år nå. Anonymous poster hash: b63e7...91c
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. november 2015 #4 Skrevet 10. november 2015 Jeg har blitt mer eller mindre kvitt min migrene etter at jeg la om til streng lavkarbo. Før hadde jeg flere dager med anfall enn uten. Opp til 10 anfall i måneden, på 1-3 dager. Nå har jeg knapt anfall månedlig, og da har jeg gjerne vært litt dum og har litt skyld i det selv også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå