Gå til innhold

gryter - anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ønske meg nye gryter til jul og ANER ikke hvilke. Tenker at det viktigste er at de er gode - tykkbunnede? Kan ikke noe om dette, men har forstått at dette kan være fint. Noe av det viktigste er at grytene kan tas i oppvaskmaskinen. Og de må gjerne være fine å se på. Tips?

Anonymous poster hash: e77f0...76f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel egentlig ingen gode gryter som kan rengjøres utelukkende i oppvaskmaskin. Jeg vil anbefale Woll - tykkbunnete og solide med virkelig god belegg, men de krever et visst vedlikehold. Hvis du bare skyller ut av dem og setter dem i oppvaskmaskinen vil du få fettrester på belegget som brenner seg fast.

Anonymous poster hash: 9b9a9...56f
Skrevet

Jeg har all steel serien til høyang. Veldig fornøyd med de. Kom ikke så bra ut i en test her for en stund siden, men jeg er som sagt veldig fornøyd med mine. Vasker de i oppvaskmaskina, og de ser like fine ut tre år senere :)

Var jeg rik, ville jeg kjøpt Eva Trio sine, med røde lokk ;)

Anonymous poster hash: a80e4...d97

Skrevet

Jeg liker Høyang polaris all steel. De er gode, like fine etter mange år i oppvaskmaskin, og om du har induksjonsovn så er de veldig raske.

Skrevet

Eva Solo Gravity kom ut best i test og er på tilbud på Kitch'n nå ved kjøp av sett med 3.

De er i tilegg utrolig pene, har et praktisk lokk med hellekant  og alle stables oppi hverandre.

Eva Solo White Line har keramisk belegg på både innsiden og yttersiden. De er vanvittig lekre og er også på tilbud på Kitch'n hvis du kjøper fler.

Rolls Royce av kjeler med belegg er Le Creuset Toughened.

Nydelige kjeler med godt belegg som holder veldig lenge ved rett håndtering. De er ikke på tilbud noen steder akkurat nå.

Kitch'n har også 25 el. 30% på OBH NORDICA supreme ceramics. Disse har fått enormt mye skryt pga det gode keramiske belegget. Må ikke forveksles med den billige versjonen med vanlig belegg som blant annet Europris selger.

Anonymous poster hash: 04664...fa7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...