Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 Har 2 cm lange svarte hår på armene. Mye mer enn min mann. Og skjemmes så utrolig over det... Er det ingen medisinske løsninger? Har ikke råd til laserbehandling... Og klippe, vokse, barbere, farge dem er ikke noen løsning, blir vell bare verre da, og farging på armene i det lange løp er vell ikke så hudvennelig. Er det noe hjelp å få hos lege? Anonymous poster hash: 355a9...4f3
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #2 Skrevet 9. november 2015 Jeg har det samme, selv om mitt hår er lyst. Det blir ikke verre av å klippe, vokse eller barbere, men det blir ubehagelig skjeggstubb som heller ikke er pent. Jeg klipper det ca 0,5 cm langt ved hjelp av hårklipper. Ikke en perfekt løsning, men det beste jeg har kommet på. Anonymous poster hash: 794bd...888
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #3 Skrevet 9. november 2015 Hva med å bruke epilator? Jeg bruker det på beina og opplever ikke stubber, stive hår eller økt mengde. Opplever heller det motsatte, blitt mer dunhår fremfor stive hår. Litt vondt de første gangene, men nå merker jeg ikke noe lenger Anonymous poster hash: 6bf8e...4d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå