Gå til innhold

Puppetrøbbel (melk)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp, har fått masse melk og kan ikke amme. Brystene er ømme og litt varme, og VELDIG HARDE. Aner kkke hva jeg skal gjøre, har forsøkt å binde dem stramt og lette litt på trykket innimellom. Er det alt som kan gjøres? Er litt smertefullt.

Anonymous poster hash: d042e...c24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør lette på trykket. For meg hjalp det med varme bad mens jeg så på videosnutter av babyen min. Pumpet ikke, men lot det verste trykket renne ut.

I renselsen, da bad var umulig, var varm dusj en ok løsning.

Anonymous poster hash: e1391...9f9

Skrevet

Du bør lette på trykket. For meg hjalp det med varme bad mens jeg så på videosnutter av babyen min. Pumpet ikke, men lot det verste trykket renne ut.

I renselsen, da bad var umulig, var varm dusj en ok løsning.Anonymous poster hash: e1391...9f9

Ok, får ta varm dusj. Ikke håndmelke?

Anonymous poster hash: d042e...c24

Skrevet

Dersom du ikke skal amme, så er det greit å vite at det aller verste er de første par dagene. Og så har du melk i rundt ei uke. Før den gradvis forsvinner. Men det kan være lurt å klemme ut det verste trykket når det blir vondt. Du kan få betennelse , og da blir du skikkelig syk.

Selv har jeg ammet, men hadde problemer med mengden helt i starten. Og da jeg avsluttet amminga.

Anonymous poster hash: e1391...9f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...