Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 Orker ikke flytte pga barna. Vi er ikke sammen lengre. Null sex. Ikke en kos før vi drar på jobb engang. Barna får hadet-kos såklart. Ingen av oss vil ha mindre tid med barna. Lurer på om noen andre har gjort dette. Hva skjedde når den ene fant en ny? Anonymous poster hash: 8bd04...a53
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #2 Skrevet 9. november 2015 Hvor lenge har dere gjort det? Vi har det også slik. Ikke sammen, men ingen av oss går.. Det er slitsomt! Anonymous poster hash: 4816e...f7b
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #3 Skrevet 9. november 2015 Hvor lenge har dere gjort det? Vi har det også slik. Ikke sammen, men ingen av oss går.. Det er slitsomt! Anonymous poster hash: 4816e...f7b For oss fungerer det. Bare usikker hvordan vi håndterer det om noen finner ny partner.blir i så fall han,for jeg skal ha mannepause Bodd sammen 6 mnd etter det ble slutt. Anonymous poster hash: 8bd04...a53
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #4 Skrevet 9. november 2015 Det blir komplisert. Ikke gøy for den nye at du går hjem til den "gamle". Føles slemt å si man skal ut med en ny når man bor sammen. Den nye blir sjalu, du blir lei dramaet. Du kommer ikke videre. Anonymous poster hash: 4816e...f7b
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #5 Skrevet 9. november 2015 Det skal godt gjøres fra alles parter om man skal gjøre det over lengre tid, da tenker jeg også ift nye flammer etc. Jeg er singel og hadde aldri involvert meg med en mann som fortsatt bodde med sin eks. Hva med ferier etc. Reiser dere sammen? Jeg må si jeg har lite tro på at det fungerer over tid, men i et par år, ja helt sikkert. Anonymous poster hash: 6c2f0...28c
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #6 Skrevet 9. november 2015 Deler dere soverom eller har dere hvert sitt rom? Anonymous poster hash: 5cb86...2d3
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #7 Skrevet 9. november 2015 Deler dere soverom eller har dere hvert sitt rom? Anonymous poster hash: 5cb86...2d3 Hvert vårt soverom. Anonymous poster hash: 8bd04...a53
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #8 Skrevet 9. november 2015 Deler dere soverom eller har dere hvert sitt rom? Anonymous poster hash: 5cb86...2d3 Hvert vårt soverom. Anonymous poster hash: 8bd04...a53 Hvordan fungerer det for barna? Anonymous poster hash: 7142b...f64
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #9 Skrevet 9. november 2015 Det skal godt gjøres fra alles parter om man skal gjøre det over lengre tid, da tenker jeg også ift nye flammer etc. Jeg er singel og hadde aldri involvert meg med en mann som fortsatt bodde med sin eks. Hva med ferier etc. Reiser dere sammen? Jeg må si jeg har lite tro på at det fungerer over tid, men i et par år, ja helt sikkert. Anonymous poster hash: 6c2f0...28c Reiser og reiser.. Vi tok med barna i dyreparken ol i sommer, sammen. Men syden orker vi ikke. Ja blir slutt på å bo sammen når en av oss finner en ny. Om han går på date er forøvrig ok for meg. Anonymous poster hash: 8bd04...a53
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #10 Skrevet 9. november 2015 Barna merker vel at dere ikke er som kjærester skal være? Husk på at dere er rollemodeller. Hvor gamle er barna? Dere kan ikke bo slik for alltid? Dere fortjener jo lykke begge to? Er det ikke klein stemning rundt middagsbordet? Anonymous poster hash: ec90a...c6f
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #11 Skrevet 10. november 2015 Mine foreldre hadde hvert sitt soverom. Jeg tenkte aldri over det. De ble skilt etterhvert, da. Anonymous poster hash: 95f32...6c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå