Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 I dag fikk min mann et brev fra England, hans hjemland. Det var en konvolutt med fire A4 ark. Det var stemplet bakpå at den hadde blitt åpnet av Tollvesenet Oslo og Akershus 5.11. Hva i alle verdens dager! Driver de med brev sensur? Hva trodde de at de skulle finne i dette brevet? Det var informasjon om innbetalt pensjon fra han bodde der. Han får desse brevene en gang i året. Men helt alvorlig, har de lov til å gjøre dette? Hvor mye post sjekker de? Nå venter vi snart julepakker fra familien der. Skal de gå igjennom alle julepakkene til ungene også? Kommer de til å ta papiret av å ødelegge farmors flotte innpakning, og pyntede gaver? Kan de ikke heller ta røntgen eller lukte på ting med hunder? Har de steppet opp noe kontroll, eller er det stikkprøver? Har aldri opplevd noe sånt før. Anonymous poster hash: bbb28...682
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #2 Skrevet 9. november 2015 Tipper det var en stikkprøve, og at de så etter penger. Anonymous poster hash: 49077...532
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #3 Skrevet 9. november 2015 Selvfølgelig har de lov til det.... De leter antakeligvis etter ulovelige ting. Og har du aldri oipplevd det før, så er det vel lite trolig at de vil ødelegge farmors flotte innpakning. Hjelp! Anonymous poster hash: d30e4...135
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #4 Skrevet 9. november 2015 Det erderfor alt som skal ut og inn av norge skal ha tolletikett på seg! Alt som ikke har det eller som har 0kr i verdi skal bli åpnet. Virker innhold og verdi ikke sannsynlig åpnes det også, samtidig som det er stikkprøver. Har ikke tall på hvor mange ganger i uka jeg krangler med folk som ikke vil skrive innholdet på ting de skal sende, eller kun vil skrive gave. Når jeg ar informert de om hvorfor gidder jeg sjeldent å ta det vidre, men for meg er det en "glede" når de kommer tilbake for å klage over at pakken/brvet har blitt åpnet og det har tatt to mnd før det har kommet frem. Nå er det snart desember og da starter den morsomme tiden med alle som kun skal skrive julegave. Anonymous poster hash: d069d...7cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå