Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 Og ofte med hodepine/kvalme (sannsynligvis migrene?). Synes der er så trist at det er slik, enkelte ettermiddager er jeg nesten ikke i stand til å kjøre barna på trening. Vil ikke ha det sånn... Vil fungere etter jobb også. Anonymous poster hash: 989e5...a6a
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #2 Skrevet 9. november 2015 Bytte jobb? Anonymous poster hash: a7eb3...714
Mammaentilknollogtott Skrevet 9. november 2015 #3 Skrevet 9. november 2015 Dra til legen og hør om en sykemelding slik at du får hentet deg inn igjen. Det å fungere som mamma er viktigere enn jobben. Kontakt legen din i morgen å forklar hvordan du har det. Lykke til 😊
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #4 Skrevet 9. november 2015 Legg deg tidligere, drikk nok vann, unngå koffein og sjokolade. Kom deg ut og gå. Anonymous poster hash: ec615...355
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #5 Skrevet 9. november 2015 Jeg er mye ute og går vanligvis, med til og med det er tungt nå. Går mye på helg og vet at luft og trim gir overskudd. Drikker ikke kaffe og sover 7,5 timer pr natt. Sjokolade er vel en svak side... Ja, burde bytte jobb... Kan ikke be om sykmelding føler jeg, andre sykmeldte på jobb. Anonymous poster hash: 989e5...a6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå