Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 Vi blir nok alene på nyttårsaften. Vi er to voksne og et barn på 3 år. Bor i osloområdet. Er det noen som har tips til noe vi kan finne på? Enten her i området eller grei reisevei unna? Tror det blir kjedelig å være alene hjemme på en slik dag. Anonymous poster hash: e06b4...5f7
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #2 Skrevet 9. november 2015 Vi blir nok alene på nyttårsaften. Vi er to voksne og et barn på 3 år. Bor i osloområdet. Er det noen som har tips til noe vi kan finne på? Enten her i området eller grei reisevei unna? Tror det blir kjedelig å være alene hjemme på en slik dag. Anonymous poster hash: e06b4...5f7 Alene? Dere er da en familie Anonymous poster hash: f0392...957
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #3 Skrevet 9. november 2015 Vi blir nok alene på nyttårsaften. Vi er to voksne og et barn på 3 år. Bor i osloområdet. Er det noen som har tips til noe vi kan finne på? Enten her i området eller grei reisevei unna? Tror det blir kjedelig å være alene hjemme på en slik dag. Anonymous poster hash: e06b4...5f7 Alene? Dere er da en familie Anonymous poster hash: f0392...957 Takk for hjelpen! Noen med hyggeligere bidrag? Anonymous poster hash: e06b4...5f7
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #4 Skrevet 9. november 2015 Hva med å ta initiativ selv og invitere noen til dere? Anonymous poster hash: af542...b18
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #5 Skrevet 9. november 2015 Hva med å ta initiativ selv og invitere noen til dere? Anonymous poster hash: af542...b18 Det er dessverre ikke mulig. Er det noen som har svar på det jeg faktisk spør om? Anonymous poster hash: e06b4...5f7
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #6 Skrevet 9. november 2015 Vi blir nok alene på nyttårsaften. Vi er to voksne og et barn på 3 år. Bor i osloområdet. Er det noen som har tips til noe vi kan finne på? Enten her i området eller grei reisevei unna? Tror det blir kjedelig å være alene hjemme på en slik dag.Anonymous poster hash: e06b4...5f7 Alene? Dere er da en familieAnonymous poster hash: f0392...957 Takk for hjelpen! Noen med hyggeligere bidrag? Anonymous poster hash: e06b4...5f7 wow! Noen med hyggeligere innlegg enn deg hi? Anonymous poster hash: b3615...2ac
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #7 Skrevet 9. november 2015 Hva med å reise til Hunderfossen e.l? En overnatting på hotellet med middag osv, og en tur i parken på dagtid? Anonymous poster hash: e51bf...8c6
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #8 Skrevet 9. november 2015 Hva med å reise til Hunderfossen e.l? En overnatting på hotellet med middag osv, og en tur i parken på dagtid? Anonymous poster hash: e51bf...8c6 Har sjekket masse, men finner ingen steder som har åpent. Skal sjekke Hunderfossen, takk for tips Anonymous poster hash: e06b4...5f7
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #9 Skrevet 9. november 2015 Vi blir nok alene på nyttårsaften. Vi er to voksne og et barn på 3 år. Bor i osloområdet. Er det noen som har tips til noe vi kan finne på? Enten her i området eller grei reisevei unna? Tror det blir kjedelig å være alene hjemme på en slik dag.Anonymous poster hash: e06b4...5f7 Alene? Dere er da en familieAnonymous poster hash: f0392...957 Takk for hjelpen! Noen med hyggeligere bidrag? Anonymous poster hash: e06b4...5f7 wow! Noen med hyggeligere innlegg enn deg hi? Anonymous poster hash: b3615...2ac Jeg takker for hjelpen og spør om noen har andre ting å bidra med en å kritisere ordvalgene mine. Synes ikke det er så lite koselig. Jeg tror ikke det er så vanskelig å forstå hva jeg er ute etter, og finner det pussig å være spydig rundt noe de fleste vil forstå at er litt sårt. Men ja, det finnes sikkert noen som er hyggeligere enn meg. Men slem med andre er jeg er i alle fall ikke. Anonymous poster hash: e06b4...5f7
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #10 Skrevet 9. november 2015 Hva med å reise til Hunderfossen e.l? En overnatting på hotellet med middag osv, og en tur i parken på dagtid? Anonymous poster hash: e51bf...8c6 Har sjekket masse, men finner ingen steder som har åpent. Skal sjekke Hunderfossen, takk for tips Anonymous poster hash: e06b4...5f7 Jeg vet heller ikke 100% om det er åpent altså, men tenkte det kunne være verdt å sjekke. Spesielt med tanke på at dere har en treåring. Anonymous poster hash: e51bf...8c6
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #11 Skrevet 9. november 2015 Unnskyld at jeg ikke svarer direkte på det du spør om, men hvorfor må det på død og liv skje noe "spennende" på sånne dager? Det er da så vanvittig deilig med en dag og kveld i ro! Mitt forslag er altså å være hjemme og hygge dere sammen. Anonymous poster hash: 82492...20c
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #12 Skrevet 9. november 2015 Hva med Gøteborg? Liseberg er åpent i romjulen, og skal visst være kjempe koselig på den tiden! Eller Kiel - ferja? Anonymous poster hash: 658ca...35f
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #13 Skrevet 9. november 2015 Unnskyld at jeg ikke svarer direkte på det du spør om, men hvorfor må det på død og liv skje noe "spennende" på sånne dager? Det er da så vanvittig deilig med en dag og kveld i ro! Mitt forslag er altså å være hjemme og hygge dere sammen. Anonymous poster hash: 82492...20c Du tror ikke at HI og familien har vurdert det?? Med tanke på innlegget, så regner jeg med at de heller ønsker å finne på noe?! Må vel være opp til hver enkelt det vel. Anonymous poster hash: e51bf...8c6
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #14 Skrevet 9. november 2015 Vi blir nok alene på nyttårsaften. Vi er to voksne og et barn på 3 år. Bor i osloområdet. Er det noen som har tips til noe vi kan finne på? Enten her i området eller grei reisevei unna? Tror det blir kjedelig å være alene hjemme på en slik dag.Anonymous poster hash: e06b4...5f7 Alene? Dere er da en familieAnonymous poster hash: f0392...957 Takk for hjelpen! Noen med hyggeligere bidrag? Anonymous poster hash: e06b4...5f7 wow!Noen med hyggeligere innlegg enn deg hi?Anonymous poster hash: b3615...2ac Jeg takker for hjelpen og spør om noen har andre ting å bidra med en å kritisere ordvalgene mine. Synes ikke det er så lite koselig. Jeg tror ikke det er så vanskelig å forstå hva jeg er ute etter, og finner det pussig å være spydig rundt noe de fleste vil forstå at er litt sårt. Men ja, det finnes sikkert noen som er hyggeligere enn meg. Men slem med andre er jeg er i alle fall ikke. Anonymous poster hash: e06b4...5f7 beklager, den spydige her er du.... Anonymous poster hash: b3615...2ac
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #15 Skrevet 9. november 2015 Vi blir nok alene på nyttårsaften. Vi er to voksne og et barn på 3 år. Bor i osloområdet. Er det noen som har tips til noe vi kan finne på? Enten her i området eller grei reisevei unna? Tror det blir kjedelig å være alene hjemme på en slik dag.Anonymous poster hash: e06b4...5f7 Alene? Dere er da en familieAnonymous poster hash: f0392...957 Takk for hjelpen! Noen med hyggeligere bidrag? Anonymous poster hash: e06b4...5f7 wow! Noen med hyggeligere innlegg enn deg hi? Anonymous poster hash: b3615...2ac Jeg takker for hjelpen og spør om noen har andre ting å bidra med en å kritisere ordvalgene mine. Synes ikke det er så lite koselig. Jeg tror ikke det er så vanskelig å forstå hva jeg er ute etter, og finner det pussig å være spydig rundt noe de fleste vil forstå at er litt sårt. Men ja, det finnes sikkert noen som er hyggeligere enn meg. Men slem med andre er jeg er i alle fall ikke. Anonymous poster hash: e06b4...5f7 Jeg synes ikke jeg var spydig i det hele tatt. Jeg mener at du er heldig som har noen å feire med, du har en famile, du har mann og barn, dere er ikke alene. De som ikke har noen å feire med, ingen som tenker på de, de er alene. Men hvis du mener at mitt svar var hyggelig, så var ikke ditt svar til meg noe mer hyggelig. Anonymous poster hash: f0392...957
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #16 Skrevet 9. november 2015 Mange høyfjellshotell har åpent nyttårshelgen, god mat, fyrverkeri, aktiviteter for barna osv. Vi vurderte Rauland i fjor. Nyttårscruise med danskebåten Anonymous poster hash: 7c90c...c79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå