Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 Hva ville dere gjort? Snakk om gjentatte ganger, det er tatt opp flere ganger og de er vist hvordan det skal settes inn. Allikevel har de kjørt både uten sete og har "festet" sete ved å bare dra det vanlige beltet over. Hvordan ville dere gått fram? Anonymous poster hash: 5c81a...18c
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #2 Skrevet 9. november 2015 Hva ville dere gjort? Snakk om gjentatte ganger, det er tatt opp flere ganger og de er vist hvordan det skal settes inn. Allikevel har de kjørt både uten sete og har "festet" sete ved å bare dra det vanlige beltet over. Hvordan ville dere gått fram? Anonymous poster hash: 5c81a...18c Jeg hadde festet setet selv i bilen Anonymous poster hash: b7125...85e
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #3 Skrevet 9. november 2015 Hva ville dere gjort? Snakk om gjentatte ganger, det er tatt opp flere ganger og de er vist hvordan det skal settes inn. Allikevel har de kjørt både uten sete og har "festet" sete ved å bare dra det vanlige beltet over. Hvordan ville dere gått fram? Anonymous poster hash: 5c81a...18c Jeg hadde festet setet selv i bilen Anonymous poster hash: b7125...85e Pleier det, men så flytter de det etterpå mellom bilene sine, og da står det helt feil. Står løst med flere krøller på selen osv. Anonymous poster hash: 5c81a...18c
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #4 Skrevet 9. november 2015 Mitt barn hadde ikke fått kjøre med dem. Ferdig diskutert. Anonymous poster hash: 577a9...ceb
Superdolly Skrevet 9. november 2015 #5 Skrevet 9. november 2015 Som jeg forstår så har dere flere ganger vist dem riktig montering, festet setet selv, og snakket med dem. Alt uten at det går inn. Da hadde jeg satt foten ned og sagt at ettersom de tydeligvis gir blaffen, får ikke barnet sitte på med dem før h*n er 150 cm lang. Ferdig snakka.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #6 Skrevet 9. november 2015 Som jeg forstår så har dere flere ganger vist dem riktig montering, festet setet selv, og snakket med dem. Alt uten at det går inn. Da hadde jeg satt foten ned og sagt at ettersom de tydeligvis gir blaffen, får ikke barnet sitte på med dem før h*n er 150 cm lang. Ferdig snakka.Ja, du forstår helt riktig. Det vanskelig å vite om en overreagere eller ikke når en er opprørt, så det er greit å se at andre tenker helt likt. Anonymous poster hash: 5c81a...18c
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #7 Skrevet 9. november 2015 Hadde funnet meg en annen barnevakt. Anonymous poster hash: 1626a...e1a
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #8 Skrevet 9. november 2015 Sikring i bil er veldig viktig! Du får si st de risikerer bot om de ikke sikrer barnet skikkelig. Og at barnet kan risikere store skader ved en kollisjon om setet ikke er festet riktig og barnet ikke tilstrekkelig sikret... Anonymous poster hash: 1ab3a...fd2
☆☆☆ Skrevet 9. november 2015 #9 Skrevet 9. november 2015 Eg tenker det er greit å bruke barnevakter som fungerar. Om dei ikkje er i stand til å lære, bør dei heller ikkje ha ansvar for barna.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. november 2015 #10 Skrevet 9. november 2015 Jeg hadde ikke overlatt ungen min til folk jeg ikke kunne stole på. Ferdig med det.
Rosepus™ Skrevet 9. november 2015 #11 Skrevet 9. november 2015 Helt uvesentlig om det er besteforeldrene eller kongen som kjører med ungene usikret i bil. Skjer det en ulykke så skiller ikke slektskapet på skadene som kan oppstå. Hadde ikke latt ungene sitte på til noen usikret i bil.
Gjest Darwinia:-) Skrevet 9. november 2015 #12 Skrevet 9. november 2015 (endret) Hadde ikke latt dem kjøre med ungene. Ikke noe å lure på, i mine øyne. Skjønner at det er en kjip avgjørelse å ta men barnets sikkerhet er viktigst. Å feste beltet over barnet, istedenfor å bare feste stolen for så å bruke stolens belter til å feste barnet, er faktisk en livsfarlig feil. I en kollisjon vil stolen ( ihvertfall hvis det er av typen Besafe) veie flere hundre kilo og barnet vil klemmes i stykker mellom stolen og beltet. Endret 9. november 2015 av Darwinia:-)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #13 Skrevet 9. november 2015 Takk for svar dere. Det er en lettelse at flere tenker som så og at ikke mammaen føler seg som hysterisk mor akkurat nå, men berettiget til å reagere. Av og til trenger en bare å få bekreftet at en ikke er alene om det. Anonymous poster hash: 5c81a...18c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå