Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 ...hva kan dette være? Vondt og iskald finger. Anonymous poster hash: 32add...703
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #3 Skrevet 9. november 2015 Å herregud det så makabert ut! Kom deg på legevakt... Eller akutten! Anonymous poster hash: 27c5a...226
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #4 Skrevet 9. november 2015 Jeg vet... Har snakket med de, de sa det var ok å bli hjemme så lenge almentilatand var ok, noe den er. Merkelige greier, dette har jeg ikke sett før😱 Anonymous poster hash: 32add...703
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #5 Skrevet 9. november 2015 Jeg vet... Har snakket med de, de sa det var ok å bli hjemme så lenge almentilatand var ok, noe den er. Merkelige greier, dette har jeg ikke sett før😱 Anonymous poster hash: 32add...703 Reis ned! Anonymous poster hash: 2ab3b...939
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #6 Skrevet 9. november 2015 Ser ut som raynads fenomen. Anonymous poster hash: b48ea...db0
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #7 Skrevet 9. november 2015 Hvor lenge har den vært sånn da? Anonymous poster hash: 0fdf6...422
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #8 Skrevet 9. november 2015 Ser ut som raynads fenomen. Anonymous poster hash: b48ea...db0 Enig. Men hadde dratt til legevakta uansett, hvis det er første gang. Anonymous poster hash: 4567e...ca6
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #9 Skrevet 9. november 2015 Hvor lenge har den vært sånn da? Anonymous poster hash: 0fdf6...422 Ca 15-20 min, men er fin igjen nå Nå er den bare litt rødere enn de andre fingrene, men jobber sikker litt for å fylle på igjen. Ganske ekkelt.Og teit av meg å skrive her inne før jeg ringte legevakta, men ble veldig bekymret og håpet på "dette er vanlig ikke farlig osv" svar🙈 før jeg kastet meg på Tlf, uff ekkelt, for har aldri hørt om dette. Og om det er raynauds fenomen høres dette heldigvis ikke farlig ut, og jeg kan ringe fastlege i morgen Takk for svar alle sammen Anonymous poster hash: 32add...703
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #10 Skrevet 9. november 2015 Hvor lenge har den vært sånn da? Anonymous poster hash: 0fdf6...422 Ca 15-20 min, men er fin igjen nå Nå er den bare litt rødere enn de andre fingrene, men jobber sikker litt for å fylle på igjen. Ganske ekkelt.Og teit av meg å skrive her inne før jeg ringte legevakta, men ble veldig bekymret og håpet på "dette er vanlig ikke farlig osv" svar før jeg kastet meg på Tlf, uff ekkelt, for har aldri hørt om dette. Og om det er raynauds fenomen høres dette heldigvis ikke farlig ut, og jeg kan ringe fastlege i morgen Takk for svar alle sammen Anonymous poster hash: 32add...703 Så sprøtt Ble den sånn av seg selv, uten at du slo deg eller klemte deg. Anonymous poster hash: 0fdf6...422
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #11 Skrevet 9. november 2015 Hvor lenge har den vært sånn da? Anonymous poster hash: 0fdf6...422 Ca 15-20 min, men er fin igjen nå Nå er den bare litt rødere enn de andre fingrene, men jobber sikker litt for å fylle på igjen. Ganske ekkelt.Og teit av meg å skrive her inne før jeg ringte legevakta, men ble veldig bekymret og håpet på "dette er vanlig ikke farlig osv" svar før jeg kastet meg på Tlf, uff ekkelt, for har aldri hørt om dette. Og om det er raynauds fenomen høres dette heldigvis ikke farlig ut, og jeg kan ringe fastlege i morgen Takk for svar alle sammen Anonymous poster hash: 32add...703 Så sprøtt Ble den sånn av seg selv, uten at du slo deg eller klemte deg. Anonymous poster hash: 0fdf6...422 Ja😳 Var på butikken å handlet, kjente plutselig at fingeren var vond, når jeg så på den var den som på bildet. Jeg gnukket og maserte, men ingenting hjalp. Men nå er den helt fin igjen. Rare kroppen Anonymous poster hash: 32add...703
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #12 Skrevet 9. november 2015 Har ikke fagkunnskap, men jeg tenker blodpropp. Jeg hadde reist på legevakten. Anonymous poster hash: b2667...744
Rubella Skrevet 9. november 2015 #13 Skrevet 9. november 2015 Enig i at det ser og høres ut som Raynaud. Er du mye plaget med det, går det an å prøve ut medisiner.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #14 Skrevet 9. november 2015 Jeg hadde besvimt om en finger ble slik. Jeg er pyse! Anonymous poster hash: 2ab3b...939
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå