Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 Hei damer jeg vet at det finnes tusenvis av tråder som dette, men ingen er heelt like tilfeller som mitt. Derfor tenkte jeg å høre om kanskje noen har vært borti det samme likevell. Jeg er nå 6 dager etter ikm, har suuper ømme bryster og brystvortene er så vonde at jeg snart vil kvitte meg me de 😂 Når jeg kniper i dem, føles det som om det er piggtråd inni! De er også stive hele tiden, noe de ikke pleier å være. I dag tok jeg en test, som var negativ. Jeg tok den andre gangen jeg var på toalettet i dag, fordi jeg har forstått det slik at dersom man tester etter forventet mens, har det ikke så mye å si når på døgnet man tester. Jeg har ingen tegn til at tr skulle komme nå, og er egentlig sikker på at jeg er gravid, men hvorfor er testen negativ?! Burde jeg teste igjen i morgen med morgenurin, eller burde jeg vente 3 dager, som det står i pakningsvedlegget på testen? Anonymous poster hash: 49763...2a6
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #2 Skrevet 9. november 2015 Ta med morgenurin. Helt sikker på at eggløsningen var for 20 dager siden? Anonymous poster hash: 231f2...b0f
Håpefull24 Skrevet 9. november 2015 #3 Skrevet 9. november 2015 tja, jeg måler temperatur hver morgen med pfc pearly. Nå er jeg usikker på om jeg forstår den rett. For om jeg har forstått det riktig, så vil den ikke vise om man faktisk hadde eggløsning før man har registrert mens. Men de dagene som skulle være røde (rett før og rett etter og under el), er røde... Jeg har også hatt regelmessige sykluser siden jeg sluttet på p-pillen i januar. Jeg vet jo st jeg bare kan teste på nytt, men om denne også skulle være negativ, så vet jeg ikke hva jeg skal tro. Må vel etterhvert ta kontakt med lege dersom ikke tr skulle komme de neste dagene. På den testen jeg tok i dag, kunne det skimtes noe blått blekk helt nede i vinduet, men overhodet ikke noen strek, kan dette være indikasjon på en veldig veldig veldig sval positiv test...? Skal se om jeg klarer å legge til bilde av det. Takk for svar, forresten!
Håpefull24 Skrevet 9. november 2015 #4 Skrevet 9. november 2015 Vises det noe blått nederst der, eller er det bare jeg som ser det hvis jeg legger godviljen til, OG zoomer
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #5 Skrevet 9. november 2015 Anonymous poster hash: 49763...2a6
Hibiscushula Skrevet 9. november 2015 #6 Skrevet 9. november 2015 Har du lagt ut bilde? Får ikke opp noe😅
Håpefull24 Skrevet 9. november 2015 #7 Skrevet 9. november 2015 Nå ser jeg at jeg poster både som anonym og som håpefull24. Jeg er ny her, og forstod ikke helt hva jeg holdt på med håper dere som leser skjønner hva som er mine svar... Uff 😋
Hibiscushula Skrevet 9. november 2015 #8 Skrevet 9. november 2015 Har du lagt ut bilde? Får ikke opp noe😅 Det kom det:p
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #9 Skrevet 9. november 2015 Kan jo være noe feil med testen. Jeg testet supernegativt med morgenurin hos legen da jeg var 6 uker. Men hcg nivået ble målt til normalt nivå. Anonymous poster hash: ed75a...64b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå