Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 ... kom bare litt brun utflod (på lørdag) og så stoppet alt opp. Noen med erfaring? Nå har jeg ingen menssmerter, ikke vonde pupper, ikke tegn på hverken mens eller graviditet. Skal ta test en dag (selv om jeg har spiral) men vil vente, som regel bortkasta 100kr, kjenner jeg meg rett tar jeg test og så kommer den Ville bare høre med dere erfarne hva dere tenker Anonymous poster hash: 52e2f...114
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #2 Skrevet 9. november 2015 Har du spiral skjønner jeg ikke hva du styrer med. Helt normalt å miste mens. Anonymous poster hash: f918b...35b
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #3 Skrevet 9. november 2015 Har du spiral skjønner jeg ikke hva du styrer med. Helt normalt å miste mens. Anonymous poster hash: f918b...35b Styrer jeg? Det var et enkelt spm (trodde jeg da)Jeg har kobberspiral, har hatt i ett år, har blødd mer enn noen gang, og det er ikke vanlig å miste mensen på den Anonymous poster hash: 52e2f...114
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå