Gå til innhold

Skulle hatt mensen lørdag...


Anbefalte innlegg

Skrevet

... kom bare litt brun utflod (på lørdag) og så stoppet alt opp.

Noen med erfaring?

Nå har jeg ingen menssmerter, ikke vonde pupper, ikke tegn på hverken mens eller graviditet.

Skal ta test en dag (selv om jeg har spiral) men vil vente, som regel bortkasta 100kr, kjenner jeg meg rett tar jeg test og så kommer den :)

Ville bare høre med dere erfarne hva dere tenker :)

 

 

Anonymous poster hash: 52e2f...114

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du spiral skjønner jeg ikke hva du styrer med. Helt normalt å miste mens.

 

Anonymous poster hash: f918b...35b

Skrevet

Har du spiral skjønner jeg ikke hva du styrer med. Helt normalt å miste mens.

 

Anonymous poster hash: f918b...35b

Styrer jeg? Det var et enkelt spm (trodde jeg da)

Jeg har kobberspiral, har hatt i ett år, har blødd mer enn noen gang, og det er ikke vanlig å miste mensen på den ;)

 

 

 

Anonymous poster hash: 52e2f...114

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...