Gå til innhold

Dårlig helsestasjon


Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker med førstemann, var det vanskelig å få tak i helsestasjonen. Men etterhvert gikk det greit siden kontrollene ble sjeldne... Har nå baby igjen og irriterer meg, har forsøkt å ringe i heeele dag (hs på hjemmebesøk etter fødsel), men ingen tar tlf.. er det bare her det er dårlig helsestasjon(sekretær)?



Anonymous poster hash: a030a...108
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker med førstemann, var det vanskelig å få tak i helsestasjonen. Men etterhvert gikk det greit siden kontrollene ble sjeldne... Har nå baby igjen og irriterer meg, har forsøkt å ringe i heeele dag (hs på hjemmebesøk etter fødsel), men ingen tar tlf.. er det bare her det er dårlig helsestasjon(sekretær)? Anonymous poster hash: a030a...108

Jeg tilhører Grünerløkka helsestasjon i Oslo og har samme problem her. Helt umulig å få tak i de på telefon!

 

Anonymous poster hash: 2b39d...6e3

Skrevet

Her er det enklest å sende mail, for de har bare sekretær på deltid. Står det ikke mailadr. på kommunens hjemmeside?

Skrevet

Høres rart ut. Her tar helsestasjon alltid kontakt når de får melding om fødsel, men vil man ha besøk før sender man bare en sms

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...