Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 Husker med førstemann, var det vanskelig å få tak i helsestasjonen. Men etterhvert gikk det greit siden kontrollene ble sjeldne... Har nå baby igjen og irriterer meg, har forsøkt å ringe i heeele dag (hs på hjemmebesøk etter fødsel), men ingen tar tlf.. er det bare her det er dårlig helsestasjon(sekretær)? Anonymous poster hash: a030a...108
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #2 Skrevet 9. november 2015 Husker med førstemann, var det vanskelig å få tak i helsestasjonen. Men etterhvert gikk det greit siden kontrollene ble sjeldne... Har nå baby igjen og irriterer meg, har forsøkt å ringe i heeele dag (hs på hjemmebesøk etter fødsel), men ingen tar tlf.. er det bare her det er dårlig helsestasjon(sekretær)? Anonymous poster hash: a030a...108 Jeg tilhører Grünerløkka helsestasjon i Oslo og har samme problem her. Helt umulig å få tak i de på telefon! Anonymous poster hash: 2b39d...6e3
TPK Skrevet 9. november 2015 #3 Skrevet 9. november 2015 Her er det enklest å sende mail, for de har bare sekretær på deltid. Står det ikke mailadr. på kommunens hjemmeside?
Surogvanskelig Skrevet 9. november 2015 #4 Skrevet 9. november 2015 Høres rart ut. Her tar helsestasjon alltid kontakt når de får melding om fødsel, men vil man ha besøk før sender man bare en sms
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå