Gå til innhold

Fikk time hos gynekolog.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte for to uker siden og fikk beskjed påde på sykehuset og av jordmor på hjemmebesøk at jeg måtte bestille 6 ukers kontroll hos legen selv. I dag fikk jeg telefon fra sykehuset at de hadde fått en henvendelse fra legen min om at jeg skulle ha en gynekologtime. Side det var så kort tid, ringte for å høre hvilken dag som var bestfor meg.

Jeg har ikke snakket med legen min om dette, så syns det var rart han henviste meg ute å snakke med meg? Og er det ikke vanlig å ta dette etter 6 uker, ikke 2 uker?

Jeg ble helt satt ut, så sa bare hvilken dag som passet, uten å spørre om noe mer. Bør jeg ta denne timen, eller bør jeg vente?

Anonymous poster hash: 0d47c...b89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres veldig uvanlig ut. Trodde ikke det var vanlig med GU på 6 ukers lengre jeg? såfremt det ikke er en god grunn til å ta det? smerter e.l.

Dette hadde jeg ringt legekontoret å spurt om ...

Anonymous poster hash: 48cff...07d
Skrevet

Her er vi på 6 ukerskontroll hos jordmor. Verken til lege eller til GU, med mindre det er noe galt. Ta en telefon og spør du.

Skrevet

Høres spesielt ut...hør hva som skjer! Jeg hadde ikke gynekologisk undersøkelse på noen av mine 6-ukers kontroller, og siste er kun kort siden så tror ikke det er noen regelendring heller...

Anonymous poster hash: 8c3dd...c81

Skrevet

Er det greit om jeg tar en telefon til jordmoren jeg hadde og spør henne først tror dere? Jeg er så dårlig på å ta slike telefoner. 😢

Anonymous poster hash: 0d47c...b89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...