Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 Jeg fødte for to uker siden og fikk beskjed påde på sykehuset og av jordmor på hjemmebesøk at jeg måtte bestille 6 ukers kontroll hos legen selv. I dag fikk jeg telefon fra sykehuset at de hadde fått en henvendelse fra legen min om at jeg skulle ha en gynekologtime. Side det var så kort tid, ringte for å høre hvilken dag som var bestfor meg. Jeg har ikke snakket med legen min om dette, så syns det var rart han henviste meg ute å snakke med meg? Og er det ikke vanlig å ta dette etter 6 uker, ikke 2 uker? Jeg ble helt satt ut, så sa bare hvilken dag som passet, uten å spørre om noe mer. Bør jeg ta denne timen, eller bør jeg vente? Anonymous poster hash: 0d47c...b89
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #2 Skrevet 9. november 2015 Høres veldig uvanlig ut. Trodde ikke det var vanlig med GU på 6 ukers lengre jeg? såfremt det ikke er en god grunn til å ta det? smerter e.l. Dette hadde jeg ringt legekontoret å spurt om ... Anonymous poster hash: 48cff...07d
QueeenBeee Skrevet 9. november 2015 #3 Skrevet 9. november 2015 Her er vi på 6 ukerskontroll hos jordmor. Verken til lege eller til GU, med mindre det er noe galt. Ta en telefon og spør du.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #4 Skrevet 9. november 2015 Høres spesielt ut...hør hva som skjer! Jeg hadde ikke gynekologisk undersøkelse på noen av mine 6-ukers kontroller, og siste er kun kort siden så tror ikke det er noen regelendring heller... Anonymous poster hash: 8c3dd...c81
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #5 Skrevet 9. november 2015 Er det greit om jeg tar en telefon til jordmoren jeg hadde og spør henne først tror dere? Jeg er så dårlig på å ta slike telefoner. 😢 Anonymous poster hash: 0d47c...b89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå