Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 Kan man bare gå ut og trille med en gang når man har nyfødt i November (her er det 9 grader elns), eller bør babyen være 1-2 uker gammel? Har aldri hatt baby om høsten/vinteren før, fikk sommerbaby sist, så føler ikke helt jeg vet hva som er OK ang. trilling, men kunne tenkt meg å prøve vogna såvidt snart. Vet at hvis det føles kaldere enn -10 grader skal ikke de små være med ut noe særlig, men alle andre grader er helt ok? Hvor lenge? Samma det, så lenge babyen er varm? Det er jo en kjølig høstluft ute. Men babyen har vognpose og ulltøy.. Anonymous poster hash: d1dda...e0b
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #2 Skrevet 9. november 2015 Kan ikke skjønne at det skulle være noe negatovt med det. Jeg hadde ikke hatt noe problemer med å tatt en trilletur når temperaturen er så god. God tur Anonymous poster hash: 9beb9...871
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #3 Skrevet 9. november 2015 Samme hvor lenge ja. Greit å planlegge i forhold til måltider ellers er det ingen restriksjoner så lenge babyen er fornøyd. Under 10 minus som du sier skal babyen holdes inne 😊. Lykke til med fødsel 😊 Anonymous poster hash: f8e04...14c
Lurifaxa Skrevet 9. november 2015 #4 Skrevet 9. november 2015 Jeg har en på litt over 1 uke, og vi er ute å lufter oss litt hver dag. Noen dager har han sovet ute. Da sover han veldig godt. Mitt forrige barn ble født i desember, og vi var ute og trillet når han en uke. Det var en veldig mild vinter da. Rundt 0 grader de første dagene vi var ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå