Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 Dette er ren syting!! Jeg har en utenlandsk samboer. Han har en bror som er sammen med ei veldig pen og søt jente fra samme bakgrunn. Hun er bare veldig norsk, og litt blond i toppen. Jeg er norsk selv! De har hatt og har problemer og er av og på fra minutt til minutt. Jeg mener de må rydde opp seg i mellom før de blander inn andre parter. Uansett kultur, sosialt ansikt utad etc. Det er normal folkeskikk! Min samboer sitter å ler og snakker om dette...jeg klikker i vinkel.. Hvorfor? Jo fordi hans familie har introdusert broren for "en bedre" jente. Ja hun et sikkert er bedre valg for han på alle måter, men kan han ikke få bli helt ferdig med forrige forhold først?? Kjenner jeg blir kvalm. Samboeren min ler og sier at jeg er redd for min egen posisjon. Hvilken posisjon spør jeg da.. Etter 4 år orker jeg ikke å holde munn. Jeg har hørt, blitt fortalt, og sett bilder av han jeg elsker med andre damer. På middag og fest i kulturelle sammenhenger mitt norske tryne ikke passer inn. Han har vært utro en gang og jeg har tilgitt og går videre. Men han var ikke klar over at hans egen familie har fortalt meg om de mange jenter de mener har vært og er bedre enn meg for han. Han mener de liker meg godt, hand familie. Ja de gjør det! Bare ikke som hans valg av partner. Jeg som person er bra nok. Vi venter barn. Jeg er hormonell. Ja brorens dame er blond og overfladisk så det holder. Men det er ikke grunn nok til å treffe andre. Bli ferdig med en og så gå videre! Anonymous poster hash: a83a8...f78
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #2 Skrevet 9. november 2015 Så bra at du valgte å få barn med ham..... Hurra og velkommen inn i familien! Anonymous poster hash: ee56f...cbf
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #3 Skrevet 9. november 2015 Jeg skjønner ikke helt hva du vil fram til, HI. Hva er spørsmålet/budskapet ditt? Handler det om deg, samboeren din, hans elskere, hans familie, hans bror, hans brors blonde kjæreste, eller hans families kultur? Anonymous poster hash: 84827...f68
Gjest Skrevet 9. november 2015 #4 Skrevet 9. november 2015 Les over det du har skrevet! Og gjerne 2 ganger til. Så pakker du sakene dine & drar! At du gidder å gjøre deg så liten for et mannfolk.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #5 Skrevet 9. november 2015 Her må jeg bare si meg helt enig med Kelly Taylor! Anonymous poster hash: 91cbf...bbb
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #6 Skrevet 9. november 2015 Hva mener du med sosialt ansikt? Anonymous poster hash: 1ee8b...369
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #7 Skrevet 9. november 2015 Hva mener du med sosialt ansikt? Anonymous poster hash: 1ee8b...369 Det ansiktet du vil andre skal se. Vil du at alle skal se deg trist og lei, eller smilende og lykkelig? Anonymous poster hash: 15a14...61d
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #8 Skrevet 9. november 2015 KellyTayler har her et glimrende poeng. Anonymous poster hash: 15a14...61d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå