Gå til innhold

Er 40, vi vil ha et barn til!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sluttet på pillen igår.. Er jo mange som blir gravid i denne alderen, men jeg må vel smøre meg med tålmodighet... Tok jo 6 mnd å bli gravid sist, og da var jeg 27!

Noen gode råd, anyone?



Anonymous poster hash: a2140...6eb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange vet jeg ikke akkurat men.....Det er vel bare å vente og se hvor lang tid det tar ;-)<br /><br />Kan jeg spørre hvorfor dere har drøyd så lenge med å få nestemann...?<br /><br />Lykke til!

 

Anonymous poster hash: 9e7e1...225

Skrevet

Er vel berre ein ting å gjere...   Lukke til! :)

Skrevet

Jeg er 40 og har akkurat fått tredjemann.
Gikk raskere med han her enn de forrige..

 

Masse lykke til



Anonymous poster hash: 5597f...8a3
Skrevet

Jeg ble gravid med nr fire da jeg var 40 år. Var inne i det jeg trodde var en sikker periode og han "hoppet av i svingen"...

 

Anonymous poster hash: ba48a...6bb

Skrevet

Lykke til!!!

Er jo ikke sikkert det tar lengre tid? Det vet man jo aldri. :-)



Anonymous poster hash: cf94b...7b2
Skrevet

Ta deg en tur til fastlegen å få en generell helsesjekk. Er det lenge siden du har vært hos gynekolog? Greit å få tatt en sjekk der også. For fruktbarheten er det også viktig hva den kommende far gjør. Om han også holder seg unna alkohol og nikotin øker sjansene ;)

 

Lykke til :)



Anonymous poster hash: 100ce...296
Skrevet

JEG OGSÅ.

Må bare overbevise mannen.

 

Anonymous poster hash: d15df...f47

Skrevet

Jeg også, men vi får det ikke til. Desverre er jeg nesten tom for egg... Men prøver likevell, og håper.

 

Fikk de 2 første på 1. og 4. forsøk. Siste for 2,5 år siden. Nå har vi prøvd i 2 år..

 

Anonymous poster hash: 4b71c...6db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...