Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 Sluttet på pillen igår.. Er jo mange som blir gravid i denne alderen, men jeg må vel smøre meg med tålmodighet... Tok jo 6 mnd å bli gravid sist, og da var jeg 27! Noen gode råd, anyone? Anonymous poster hash: a2140...6eb
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #2 Skrevet 9. november 2015 Mange vet jeg ikke akkurat men.....Det er vel bare å vente og se hvor lang tid det tar ;-)<br /><br />Kan jeg spørre hvorfor dere har drøyd så lenge med å få nestemann...?<br /><br />Lykke til! Anonymous poster hash: 9e7e1...225
soleia Skrevet 9. november 2015 #3 Skrevet 9. november 2015 Er vel berre ein ting å gjere... Lukke til!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #4 Skrevet 9. november 2015 Jeg er 40 og har akkurat fått tredjemann.Gikk raskere med han her enn de forrige.. Masse lykke til Anonymous poster hash: 5597f...8a3
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #5 Skrevet 9. november 2015 Jeg ble gravid med nr fire da jeg var 40 år. Var inne i det jeg trodde var en sikker periode og han "hoppet av i svingen"... Anonymous poster hash: ba48a...6bb
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #6 Skrevet 9. november 2015 Lykke til!!! Er jo ikke sikkert det tar lengre tid? Det vet man jo aldri. :-) Anonymous poster hash: cf94b...7b2
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #7 Skrevet 9. november 2015 Ta deg en tur til fastlegen å få en generell helsesjekk. Er det lenge siden du har vært hos gynekolog? Greit å få tatt en sjekk der også. For fruktbarheten er det også viktig hva den kommende far gjør. Om han også holder seg unna alkohol og nikotin øker sjansene Lykke til Anonymous poster hash: 100ce...296
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #8 Skrevet 9. november 2015 JEG OGSÅ. Må bare overbevise mannen. Anonymous poster hash: d15df...f47
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #9 Skrevet 9. november 2015 Jeg også, men vi får det ikke til. Desverre er jeg nesten tom for egg... Men prøver likevell, og håper. Fikk de 2 første på 1. og 4. forsøk. Siste for 2,5 år siden. Nå har vi prøvd i 2 år.. Anonymous poster hash: 4b71c...6db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå