Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 Jeg var på jobbintervju på fredag og må vente på svar som kommer i slutten av uka. Jeg føler meg som et nervevrak og tenker mye på hva jeg burde ha sagt annerledes. Det var intervju på drømmejobben, og om jeg ikke får den kommer jeg til å bli så lei meg! Men nå tar hodet mitt helt av! Jeg gråter lett og er litt nervøs hele tiden 😐 Hva kan jeg si til meg selv eller gjøre fram til svaret kommer? Er arbeidsledig, så har altfor mye tid til å tenke 😕 Anonymous poster hash: 4d219...ee0
Førstemann Skrevet 9. november 2015 #2 Skrevet 9. november 2015 Uff. Føler med deg, har akkurat vært gjennom det samme selv. Det er utrolig nervepirrende å vente! Har ikke annet råd enn å holde seg opptatt for å få tiden til å gå!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #3 Skrevet 9. november 2015 Uff. Føler med deg, har akkurat vært gjennom det samme selv. Det er utrolig nervepirrende å vente! Har ikke annet råd enn å holde seg opptatt for å få tiden til å gå! Fikk du jobben? Og hva slags magefølelse hadde du etter intervjuet? Anonymous poster hash: 4d219...ee0
Førstemann Skrevet 9. november 2015 #4 Skrevet 9. november 2015 Uff. Føler med deg, har akkurat vært gjennom det samme selv. Det er utrolig nervepirrende å vente! Har ikke annet råd enn å holde seg opptatt for å få tiden til å gå! Fikk du jobben? Og hva slags magefølelse hadde du etter intervjuet? Anonymous poster hash: 4d219...ee0 Ja, jeg fikk jobben. Fikk veldig positive tilbakemeldinger underveis i intervjuene på kompetanse, men visste at jeg har mye høyere lønn enn mine "konkurrenter" så var absolutt ikke sikker på å få den!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #5 Skrevet 9. november 2015 Jeg hadde også massevis av tanker om hva jeg hadde svart på intervjuet. Tenke på hvor mye "dumt" jeg hadde sagt... Men fikk tilbakemelding etterpå at jeg hadde gjort et meget godt intervju og ble tilbudt jobb Ikke analyser så mye. Du har sikkert gjort det bedre enn du tror Så må du huske på at selv om denne sjansen glipper, så er verden full av muligheter! Så bruk den ledige tiden du har nå på å se hvilke andre muligheter som er der ute Anonymous poster hash: cfc61...1e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå