Gå til innhold

Her er denne ukens levering fra Godt Levert *bilde*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var jo en diskusjon her om dagen vedrørende disse matkassene. Vi har Superekspressmenyen fra Godt Levert.

Her kommer maten nær sagt ferdig. Det er kun å varme opp, og alle grønnsaker er ferdigkuttet. Dette er min luksus i hverdagen.

Vil si at denne løsningen IKKE passer for de med god tid, de som elsker å handle eller de som elsker å lage mat.

Dette passer veldig godt for de med veldig dårlig tid, hektisk hverdag, kronisk syke, eller av andre forskjellige grunner.

Jeg har ME, og hverdagen min ble veldig mye lettere etter at vi begynte med dette. Ukens meny er:

- Fiskeboller i hvit saus

- Potet- og purreløksuppe

- Tagliatelle bolognese

- Viltkaker

De bruker sunne og gode råvarer. Lite tilsatt sukker og ingen E-stoffer.

Jeg jobber ikke for Godt Levert. Men ville bare bidra til debatten og tipse de som sliter i hverdagen med middagene...

:-)

Anonymous poster hash: a42e9...a42

post-42-82597_thumb.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

komisk, satt akkurat å spekulerte på om jeg skal bestille den sunne kassen til adamsmatkasse ;) 

Anonymous poster hash: a973e...e16
Skrevet

Hva er prisen? Ser ut som de bruker lokale matleverandører, det er jo veldig bra. :)

Anonymous poster hash: cd932...67f
Skrevet

Den så jo veldig greit ut, da!! Hva koster det?

Anonymous poster hash: 2b521...e98
Skrevet

Vi betaler 795 i uken. Dette er for to voksne og to barn. Men dere kan prøve en uke til kr 395.

Dette er vår tredje uke nå, men tror vi kommer til å fortsette.

Det er ikke alt barna spiser, men vi krever at de skal smake på alt. Liker de det ikke, er det greit.

Men de blir i hvert fall vant med å prøve mange forskjellige ting. Ting vi mest sannsynlig aldri hadde valgt å lage til middag selv....

Verdt et forsøk i hvert fall. :-)

HI

Anonymous poster hash: a42e9...a42

Skrevet

Nesten 800 kroner for middag i fire dager og ikke ren kjøtt/fisk? Må si jeg synes dette var utrolig dyrt. Sikkert praktisk da!

Anonymous poster hash: e683c...b96

Skrevet

Men... Altså, jeg har vært inne på tanken selv, men er ikke det der nesten som Fjordlands? 

Jeg trodde man fikk tilsendt ferske råvarer som passet til en bestemt meny. 

Skrevet

Vi haddeexspress menyen i 2 år. Veldig fornøyd. Vurderer å starte på igjen. Sluttet pga flyttet.

Express har lite ferdigprodukter. Men er laget slik at en skal lage maten på under 30 min. Noen få ganger er det ferdigprodukter, ellers er det rene ingredienser.

Anonymous poster hash: 168a4...501

Skrevet

Vi haddeexspress menyen i 2 år. Veldig fornøyd. Vurderer å starte på igjen. Sluttet pga flyttet.

Express har lite ferdigprodukter. Men er laget slik at en skal lage maten på under 30 min. Noen få ganger er det ferdigprodukter, ellers er det rene ingredienser.

Anonymous poster hash: 168a4...501

Ah, så det er forskjellige å velge mellom. Det er jo kjekt. Er ikke så begeistret for mat som ikke er fersk. 

Skrevet

Det jeg lurer på er hvorvidt det smaker Fjordland, eller om det smaker hjemmelaget....

Skrevet

Det så utrolig praktisk ut. Jeg er selv kronisk syk, og enslig mor til 2 100%. Men jeg har så mye matallergi. Så her går det ikke.

Anonymous poster hash: 00c40...5bb
Skrevet

Vi bruker mest orginalkassa fra Godt Levert, synes det er kjempefine råvarer og nydelig mat! Tar litt mer tid å lage da:-)

Denne uka skal vi ha:

-stekt atlanterhavsuer med hvitløk, østersaus, sopp, brokkoli og glassnudler

-potet- og jordskokksuppe med bacon og baguetter

-pasta med sopp, biffstrimler, cherrytomater, creme fraishe

-spansk kyllinglår-form med masse gode grønnsaker og appesinsaus, råkostsalat til. Denne lages dobbel porsjon av og varer i to dager.

Inneholder mange flere ingredienser enn listet opp her og alt toppes med friske urter:)

Anonymous poster hash: 34733...c9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...