Gå til innhold

Til dere som har fått satt inn hormonspiral..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk satt inn en hormonspiral for 2-3 uker siden.

Jeg syntes jeg har hatt oppblåst mager mer eller mindre siden da. samt at jeg har allerede gått opp 2 kg? :sur:  kanskje pga. jeg er oppblåst.

Jeg har også hatt litt spotting nå rundt el.

Har noen av dere hatt disse symptomene og at det har gått over etterhvert? Vil virkelig ikke legge på meg nå altså.

Har forresten fått spiral pga. endometriose.

Anonymous poster hash: afa8c...2a1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

opp  :Nikke:

Anonymous poster hash: afa8c...2a1
Skrevet

Jeg har hatt hormonspiral siden sistemann ble født for åtte år siden. Jeg har ikke gått opp noe, men spotblør litt her og der. Ikke noe et truseinnlegg ikke klarer med. Har ikke mensen eller mensesmerter lenger, og jeg var veldig plaget med mye blødninger og veldig, veldig vondt før.

Anonymous poster hash: 99d27...25a
Skrevet

Fikk satt inn spiral for ca 3 mnd siden. Ble de første ukene oppblåst og følte meg nesten gravid. I tillegg hadde jeg småblødninger, iallfall 3-4 uker hver dag 😨Nå kjenner jeg ingen ubehag, ikke oppblåst men blir litt innimellom, men veldig lite...

Anonymous poster hash: 1359b...6f1

Skrevet

Satt inn 20 august.. Litt oppblåst i starten men det ga seg.. MEN blør enda.. Alt fra rosa, brunt og svart blod. Så må gå med liten ob eller truseinnlegg hele tiden. Kupper tråden nå kanskje..men når vil blødningene stoppe??? Føler meg så urenslig. Dusjer rett før og rett etter sex hele tiden... Men lell...

Anonymous poster hash: 91c64...8ec

Skrevet

Var litt oppblåst i begynnelsen og blødde i 4,5 mnd etter innsetting. Hadde store smerter 3 dager etter innsetting.

Anonymous poster hash: aa14e...f53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...