Gå til innhold

sykdomsfølelse som gravid?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 15 uker i dag. Har vært plaget med småkvalme (kaster ikke opp) og ekstrem hodepine hver 2-3. dag.

Likevel er det vanskelig å legge ord på hva som er problemet. Jeg føler meg rett og slett syk og har ingen energi. Ligger fra jeg kommer fra jobb til neste morgen...

Andre som har denne følelsen? Bare føle seg syk og at kroppen ikke spiller på lag? Er under utredning for revmatisk sykdom, og er redd det er den som gjør denne graviditeten så mye verre enn mine 2 andre..

Blir sprø snart. Har en mye mer krevende jobb nå enn før og hadde et håp om at jeg skulle jobbe så lenge som mulig.

 

Anonymous poster hash: 5fb02...311

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...