Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 Er 15 uker i dag. Har vært plaget med småkvalme (kaster ikke opp) og ekstrem hodepine hver 2-3. dag. Likevel er det vanskelig å legge ord på hva som er problemet. Jeg føler meg rett og slett syk og har ingen energi. Ligger fra jeg kommer fra jobb til neste morgen... Andre som har denne følelsen? Bare føle seg syk og at kroppen ikke spiller på lag? Er under utredning for revmatisk sykdom, og er redd det er den som gjør denne graviditeten så mye verre enn mine 2 andre.. Blir sprø snart. Har en mye mer krevende jobb nå enn før og hadde et håp om at jeg skulle jobbe så lenge som mulig. Anonymous poster hash: 5fb02...311
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå