Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 Jeg er gravid (7+4) og i går når jeg gikk på do fikk jeg en stor geleklump blandet med blod på papiret. Jeg var sikker på at jeg hadde opplevd en spontanabort og tok derfor på et nattbind. Når jeg våkna nå hadde jeg ikke blødd i det hele tatt..puppene er fortsatt ømme om det har noe å si.. Noen som har opplevd noe lignende? Trenger man å blø mye for at det skal være en spontanabort? Anonymous poster hash: 8ad70...361
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #2 Skrevet 9. november 2015 Det er umulig å si. Jeg har blødd masse og det har både gått bra og ikke. Var det koagulert blod? Jeg personlig har dårlig erfaring med koagulert blod mens min venninne hadde også det og med henne gikk det bra. Ville forsøkt å kommet meg på UL. Volvat feks pleier gi time raskt, koster ca 1200,- Anonymous poster hash: 2a5ab...8fd
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #3 Skrevet 9. november 2015 Det er umulig å si. Jeg har blødd masse og det har både gått bra og ikke. Var det koagulert blod? Jeg personlig har dårlig erfaring med koagulert blod mens min venninne hadde også det og med henne gikk det bra. Ville forsøkt å kommet meg på UL. Volvat feks pleier gi time raskt, koster ca 1200,- Anonymous poster hash: 2a5ab...8fd Hvordan vet man om det er koagulert? Jeg har allerede fått henvisning til tidlig ul. Sånn jeg har lest på nett så skal man blø mye ved en sa, men jeg har ikke blødd noe før eller etter.. Anonymous poster hash: 8ad70...361
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #4 Skrevet 9. november 2015 Hadde du sex før dette? Kanskje derfor... Anonymous poster hash: c209f...401
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #5 Skrevet 9. november 2015 Hadde du sex før dette? Kanskje derfor... Anonymous poster hash: c209f...401 Nei, hadde ikke hatt sex på mange timer før dette.. Pluss at de andre gangene vi har hatt sex så har det bare blødd litt brunt..nå var det liksom en svær klump Anonymous poster hash: 8ad70...361
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #6 Skrevet 9. november 2015 Den geleklumpen, var den blank, rosa eller sort? Anonymous poster hash: fa268...7b5
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #7 Skrevet 9. november 2015 Det er umulig å si. Jeg har blødd masse og det har både gått bra og ikke. Var det koagulert blod? Jeg personlig har dårlig erfaring med koagulert blod mens min venninne hadde også det og med henne gikk det bra. Ville forsøkt å kommet meg på UL. Volvat feks pleier gi time raskt, koster ca 1200,- Anonymous poster hash: 2a5ab...8fd Hvordan vet man om det er koagulert? Jeg har allerede fått henvisning til tidlig ul.Sånn jeg har lest på nett så skal man blø mye ved en sa, men jeg har ikke blødd noe før eller etter.. Anonymous poster hash: 8ad70...361 Geleklump med mørkt blod? Da er det koagulert. Var klumpen "noe annet" med blod rundt? Anonymous poster hash: 2a5ab...8fd
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #8 Skrevet 9. november 2015 Det er umulig å si. Jeg har blødd masse og det har både gått bra og ikke. Var det koagulert blod? Jeg personlig har dårlig erfaring med koagulert blod mens min venninne hadde også det og med henne gikk det bra. Ville forsøkt å kommet meg på UL. Volvat feks pleier gi time raskt, koster ca 1200,- Anonymous poster hash: 2a5ab...8fd Hvordan vet man om det er koagulert? Jeg har allerede fått henvisning til tidlig ul.Sånn jeg har lest på nett så skal man blø mye ved en sa, men jeg har ikke blødd noe før eller etter.. Anonymous poster hash: 8ad70...361 Geleklump med mørkt blod? Da er det koagulert. Var klumpen "noe annet" med blod rundt? Anonymous poster hash: 2a5ab...8fd Ok.. Nei, det virka på en måte som reint blod.. Anonymous poster hash: 8ad70...361
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #9 Skrevet 9. november 2015 Den geleklumpen, var den blank, rosa eller sort? Anonymous poster hash: fa268...7b5 Sort. Anonymous poster hash: 8ad70...361
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #10 Skrevet 9. november 2015 Kan i alle fall si at det på meg har kommet ut en del slimklumper med litt blod i, jeg har også blødd mye i ny og ne. Fra uke 8 blødde jeg daglig i 6 uker. Men hadde ikke smerter. Jeg er nå halvveis i svangerskapet og alt er ok. Den geleklumpen, var den blank, rosa eller sort?Anonymous poster hash: fa268...7b5 Sort.Anonymous poster hash: 8ad70...361 Koagulert blod da. Du har ikke hadd smerter? Høres ikke ut som spontanabort egentlig... Vanlig at man har en del smerter og blør friskt blod etterpå i flere dager. Jeg har blødd en del i svangerskapet. Spesielt rundt uke 8. Men er nå halvveis, og alt er bra. Du kan jo høre med fastlegen om h*n kan henvise deg til UL? Anonymous poster hash: fa268...7b5
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #11 Skrevet 9. november 2015 Dere som blør etter samleie blir dere ikke skremt av det? Tror jeg hadde avstått fra hele sexen jeg da hvis det hadde gitt meg blødninger en gang. Er jo en grunn til at legene ofte gir de som blør sex-forbud. Bare en tanke Håper det ikke er en SA og at det går bra med deg HI Anonymous poster hash: 11827...448
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #12 Skrevet 9. november 2015 Det er umulig å si. Jeg har blødd masse og det har både gått bra og ikke. Var det koagulert blod? Jeg personlig har dårlig erfaring med koagulert blod mens min venninne hadde også det og med henne gikk det bra. Ville forsøkt å kommet meg på UL. Volvat feks pleier gi time raskt, koster ca 1200,- Anonymous poster hash: 2a5ab...8fd Hvordan vet man om det er koagulert? Jeg har allerede fått henvisning til tidlig ul.Sånn jeg har lest på nett så skal man blø mye ved en sa, men jeg har ikke blødd noe før eller etter.. Anonymous poster hash: 8ad70...361 Geleklump med mørkt blod? Da er det koagulert. Var klumpen "noe annet" med blod rundt? Anonymous poster hash: 2a5ab...8fd Ok.. Nei, det virka på en måte som reint blod.. Anonymous poster hash: 8ad70...361 Ville avventet litt. Jeg fikk litt koagulert blod ved SA. Blødde en liten klump og så var det stille i to dager og så kom alt. Om det er en SA er det ingenting å gjøre desverre. Sender gode tanker. ❤️ Anonymous poster hash: 2a5ab...8fd
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #13 Skrevet 9. november 2015 Kan i alle fall si at det på meg har kommet ut en del slimklumper med litt blod i, jeg har også blødd mye i ny og ne. Fra uke 8 blødde jeg daglig i 6 uker. Men hadde ikke smerter. Jeg er nå halvveis i svangerskapet og alt er ok. Den geleklumpen, var den blank, rosa eller sort? Anonymous poster hash: fa268...7b5 Sort. Anonymous poster hash: 8ad70...361 Koagulert blod da. Du har ikke hadd smerter? Høres ikke ut som spontanabort egentlig... Vanlig at man har en del smerter og blør friskt blod etterpå i flere dager. Jeg har blødd en del i svangerskapet. Spesielt rundt uke 8. Men er nå halvveis, og alt er bra. Du kan jo høre med fastlegen om h*n kan henvise deg til UL? Anonymous poster hash: fa268...7b5 Nei, har ikke hatt noen smerter eller murringer i det hele tatt.. Håper virkelig ikke at det er en SA.. Anonymous poster hash: 8ad70...361
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #14 Skrevet 9. november 2015 Det er umulig å si. Jeg har blødd masse og det har både gått bra og ikke. Var det koagulert blod? Jeg personlig har dårlig erfaring med koagulert blod mens min venninne hadde også det og med henne gikk det bra. Ville forsøkt å kommet meg på UL. Volvat feks pleier gi time raskt, koster ca 1200,- Anonymous poster hash: 2a5ab...8fd Hvordan vet man om det er koagulert? Jeg har allerede fått henvisning til tidlig ul.Sånn jeg har lest på nett så skal man blø mye ved en sa, men jeg har ikke blødd noe før eller etter.. Anonymous poster hash: 8ad70...361 Geleklump med mørkt blod? Da er det koagulert. Var klumpen "noe annet" med blod rundt? Anonymous poster hash: 2a5ab...8fd Ok.. Nei, det virka på en måte som reint blod.. Anonymous poster hash: 8ad70...361 Ville avventet litt. Jeg fikk litt koagulert blod ved SA. Blødde en liten klump og så var det stille i to dager og så kom alt.Om det er en SA er det ingenting å gjøre desverre. Sender gode tanker. ❤️ Anonymous poster hash: 2a5ab...8fd Hadde du smerter først? Anonymous poster hash: 8ad70...361
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #15 Skrevet 9. november 2015 Det er umulig å si. Jeg har blødd masse og det har både gått bra og ikke. Var det koagulert blod? Jeg personlig har dårlig erfaring med koagulert blod mens min venninne hadde også det og med henne gikk det bra. Ville forsøkt å kommet meg på UL. Volvat feks pleier gi time raskt, koster ca 1200,- Anonymous poster hash: 2a5ab...8fd Hvordan vet man om det er koagulert? Jeg har allerede fått henvisning til tidlig ul.Sånn jeg har lest på nett så skal man blø mye ved en sa, men jeg har ikke blødd noe før eller etter.. Anonymous poster hash: 8ad70...361 Geleklump med mørkt blod? Da er det koagulert. Var klumpen "noe annet" med blod rundt? Anonymous poster hash: 2a5ab...8fd Ok.. Nei, det virka på en måte som reint blod.. Anonymous poster hash: 8ad70...361 Ville avventet litt. Jeg fikk litt koagulert blod ved SA. Blødde en liten klump og så var det stille i to dager og så kom alt.Om det er en SA er det ingenting å gjøre desverre. Sender gode tanker. ❤️ Anonymous poster hash: 2a5ab...8fd Hadde du smerter først? Anonymous poster hash: 8ad70...361 Nei. Men jeg hadde en skikkelig følelse av at noe var galt. Anonymous poster hash: 2a5ab...8fd
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #16 Skrevet 9. november 2015 Det er umulig å si. Jeg har blødd masse og det har både gått bra og ikke. Var det koagulert blod? Jeg personlig har dårlig erfaring med koagulert blod mens min venninne hadde også det og med henne gikk det bra. Ville forsøkt å kommet meg på UL. Volvat feks pleier gi time raskt, koster ca 1200,- Anonymous poster hash: 2a5ab...8fd Hvordan vet man om det er koagulert? Jeg har allerede fått henvisning til tidlig ul.Sånn jeg har lest på nett så skal man blø mye ved en sa, men jeg har ikke blødd noe før eller etter.. Anonymous poster hash: 8ad70...361 Geleklump med mørkt blod? Da er det koagulert. Var klumpen "noe annet" med blod rundt? Anonymous poster hash: 2a5ab...8fd Ok.. Nei, det virka på en måte som reint blod.. Anonymous poster hash: 8ad70...361 Ville avventet litt. Jeg fikk litt koagulert blod ved SA. Blødde en liten klump og så var det stille i to dager og så kom alt.Om det er en SA er det ingenting å gjøre desverre. Sender gode tanker. ❤️ Anonymous poster hash: 2a5ab...8fd Hadde du smerter først? Anonymous poster hash: 8ad70...361 Nei. Men jeg hadde en skikkelig følelse av at noe var galt. Anonymous poster hash: 2a5ab...8fd Huff..jeg håper så inderlig at det ikke er noe galt, men samtidig så vet jeg jo at ikke alt er som det skal når jeg ser sånt.. Anonymous poster hash: 8ad70...361
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå