Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #1 Skrevet 8. november 2015 Jeg lurer på om det finnes en type blekning, beregnet for kroppshår? Jeg vil ikke barbere armene, da det ser så ekkelt ut når det vokser ut igjen. Har ganske mørke hår på armene. Noen som bleker hårene på armene her? Ser det greit ut? ☺️ Anonymous poster hash: 22cd0...9bd
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #2 Skrevet 8. november 2015 Dytter for deg, jeg. Anonymous poster hash: 43e3c...e24
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #3 Skrevet 8. november 2015 Jeg bleker barten. Veldig praktisk og greit. Vil tro det finnes noe liknende for kroppen. Ellers kan jo ansiktsblekemiddel brukes, men da kan det jo bli dyrt i lengden. Anonymous poster hash: d9b1f...340
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #4 Skrevet 8. november 2015 Ja, jeg så en type på nettet som var beregnet til ansikt.. Men i nøden må det jo prøves ☺️ takk for dytting og svar dere ☺️ Anonymous poster hash: 22cd0...9bd
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #5 Skrevet 8. november 2015 Jeg har brukt voks på armene. Sånn tykk type, som du drar av uten å bruke papir/strips... Blir ikke så ekkelt når det vokser ut igjen da Anonymous poster hash: 735f9...aea
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #6 Skrevet 8. november 2015 Jeg har brukt voks på armene. Sånn tykk type, som du drar av uten å bruke papir/strips... Blir ikke så ekkelt når det vokser ut igjen da Anonymous poster hash: 735f9...aea Hvilken voks er det? Fungerer den på legger og lår også, tror du? Sånne strips får jeg ikke til. Anonymous poster hash: 73b4d...928
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #7 Skrevet 8. november 2015 Jeg har brukt voks på armene. Sånn tykk type, som du drar av uten å bruke papir/strips... Blir ikke så ekkelt når det vokser ut igjen da Anonymous poster hash: 735f9...aea Hvilken voks er det? Fungerer den på legger og lår også, tror du? Sånne strips får jeg ikke til. Anonymous poster hash: 73b4d...928 Funker på legger og bikinilinje. Lår sikkert også. Jeg husker ikke helt hva den het, men kjøpte den på cubus. Man må ha en sånn elektrisk krukke også som varmer opp og smelter voksen. Litt øvelse må til, men når man først får dreisen på det er det kjempebra! Ikke klissete og ekkel som sånn strips-voks, og er lett å fjerne rester. Anbefales Anonymous poster hash: 735f9...aea
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #8 Skrevet 10. november 2015 Jeg har brukt voks på armene. Sånn tykk type, som du drar av uten å bruke papir/strips... Blir ikke så ekkelt når det vokser ut igjen da Anonymous poster hash: 735f9...aea Hvilken voks er det? Fungerer den på legger og lår også, tror du? Sånne strips får jeg ikke til. Anonymous poster hash: 73b4d...928 Funker på legger og bikinilinje. Lår sikkert også. Jeg husker ikke helt hva den het, men kjøpte den på cubus. Man må ha en sånn elektrisk krukke også som varmer opp og smelter voksen. Litt øvelse må til, men når man først får dreisen på det er det kjempebra! Ikke klissete og ekkel som sånn strips-voks, og er lett å fjerne rester. Anbefales Anonymous poster hash: 735f9...aea Tusen takk for svar! Kanskje det er tingen for meg. Anonymous poster hash: 73b4d...928
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #9 Skrevet 10. november 2015 Nå kom jeg på at jeg ikke har vokset barten siden jeg fikk kjæreste... Rart det der. Kanskje man skulle prøvd å bleke istedenfor? Hva heter merket dere bruker? Anonymous poster hash: 965f1...e9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå