Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #1 Skrevet 8. november 2015 Jeg har ingen erfaring med små gutter og er noe bekymret for om det er en gutt jeg har i magen. Har lest her inne om gutter som får ereksjoner, som driver å tafser og drar seg i tissen, og lurer på hvor vanlig dette er... Da jeg var barn var det en eldre gutt som fikk meg til å suge ham. (Han var kanskje 5-6, jeg 3). Dette gjør at jeg synes barns seksualitet er vanskelig å forholde meg til. Synes det er ekkelt! Noen som kan berolige meg litt? Er gutter så penis-fikserte? Anonymous poster hash: fe2f1...3bb
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #2 Skrevet 8. november 2015 Mine to har aldri vært opptatt av det. Det er noe man an tisser med, og ferdig med det. Nå er de 8 og 12 år. Anonymous poster hash: 14726...694
ærlig talt Skrevet 8. november 2015 #3 Skrevet 8. november 2015 (endret) Jeg har ingen erfaring med små gutter og er noe bekymret for om det er en gutt jeg har i magen. Har lest her inne om gutter som får ereksjoner, som driver å tafser og drar seg i tissen, og lurer på hvor vanlig dette er... Da jeg var barn var det en eldre gutt som fikk meg til å suge ham. (Han var kanskje 5-6, jeg 3). Dette gjør at jeg synes barns seksualitet er vanskelig å forholde meg til. Synes det er ekkelt! Noen som kan berolige meg litt? Er gutter så penis-fikserte? Anonymous poster hash: fe2f1...3bb Ikke meningen å være frekk, men:Har du barn? Jenter? ALLE barn er seksuelle vesener! De aller fleste "tukler" med kjønnsorganene sine - gutter som jenter. At en liten gutt får ereksjon på plasser det ikke passer så godt, kan være litt pinlig. Men det kan også være litt pinlig når datteren din humper på puta i bursdagsselskapet til bestemor! Endret 8. november 2015 av ærlig talt
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #4 Skrevet 8. november 2015 Kom hjem til meg...her er alle 3 gutta på 2,3 og 5 opptatt av tissene sine. Helt normalt. Det som IKKE er normalt er det du opplevde i barndommen. Anonymous poster hash: b8c72...2c4
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #5 Skrevet 8. november 2015 Jeg har problemer med seksualitet generelt, også barns seksualitet. Fikk en gutt for 3 mndr siden, og jeg kjenner at dette er noe som bekymrer meg når jeg leser trådene her inne. Det jeg er redd for er at jeg kommer til å håndtere det dårlig om han blir en som tafser, og får ereksjon i all offentlighet osv, slik at jeg skambelegger og ødelegger hans seksualitet også. Jeg regelrett gruer meg til vi kommer så langt. Anonymous poster hash: 4eb0d...c06
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #6 Skrevet 8. november 2015 Jeg har ingen erfaring med små gutter og er noe bekymret for om det er en gutt jeg har i magen. Har lest her inne om gutter som får ereksjoner, som driver å tafser og drar seg i tissen, og lurer på hvor vanlig dette er... Da jeg var barn var det en eldre gutt som fikk meg til å suge ham. (Han var kanskje 5-6, jeg 3). Dette gjør at jeg synes barns seksualitet er vanskelig å forholde meg til. Synes det er ekkelt! Noen som kan berolige meg litt? Er gutter så penis-fikserte? Anonymous poster hash: fe2f1...3bb Ikke meningen å være frekk, men:Har du barn? Jenter? ALLE barn er seksuelle vesener! De aller fleste "tukler" med kjønnsorganene mine - gutter som jenter. At en liten gutt får ereksjon på plasser det ikke passer så godt, kan være litt pinlig. Men det kan også være litt pinlig når datteren din humper på puta i bursdagsselskapet til bestemor! Signerer denne👍 Har gutter på 5 år og tissen brukes kun til å tisse med. Har hatt jenter på samme alder i bhg som gnir og knukker....så dette gjelder nok både jenter og gutter👍 Anonymous poster hash: 1eb32...508
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #7 Skrevet 8. november 2015 Mine to har aldri vært opptatt av det. Det er noe man an tisser med, og ferdig med det. Nå er de 8 og 12 år. Anonymous poster hash: 14726...694 Noe man tisser med og ferdig med det? Vil det si at de må lære om seksualitet utenfor hjemmet? Anonymous poster hash: 04c88...150
Monajenten Skrevet 8. november 2015 #8 Skrevet 8. november 2015 Jeg har ingen erfaring med små gutter og er noe bekymret for om det er en gutt jeg har i magen. Har lest her inne om gutter som får ereksjoner, som driver å tafser og drar seg i tissen, og lurer på hvor vanlig dette er... Da jeg var barn var det en eldre gutt som fikk meg til å suge ham. (Han var kanskje 5-6, jeg 3). Dette gjør at jeg synes barns seksualitet er vanskelig å forholde meg til. Synes det er ekkelt! Noen som kan berolige meg litt? Er gutter så penis-fikserte? Anonymous poster hash: fe2f1...3bb Ikke meningen å være frekk, men:Har du barn? Jenter? ALLE barn er seksuelle vesener! De aller fleste "tukler" med kjønnsorganene mine - gutter som jenter. At en liten gutt får ereksjon på plasser det ikke passer så godt, kan være litt pinlig. Men det kan også være litt pinlig når datteren din humper på puta i bursdagsselskapet til bestemor! Jeg håper jammen meg ikke at de aller fleste barn tukler med kjønnsorganene dine🙈🙈🙈🙈🙈
ærlig talt Skrevet 8. november 2015 #9 Skrevet 8. november 2015 Jeg har ingen erfaring med små gutter og er noe bekymret for om det er en gutt jeg har i magen. Har lest her inne om gutter som får ereksjoner, som driver å tafser og drar seg i tissen, og lurer på hvor vanlig dette er... Da jeg var barn var det en eldre gutt som fikk meg til å suge ham. (Han var kanskje 5-6, jeg 3). Dette gjør at jeg synes barns seksualitet er vanskelig å forholde meg til. Synes det er ekkelt! Noen som kan berolige meg litt? Er gutter så penis-fikserte? Anonymous poster hash: fe2f1...3bb Ikke meningen å være frekk, men:Har du barn? Jenter? ALLE barn er seksuelle vesener! De aller fleste "tukler" med kjønnsorganene mine - gutter som jenter. At en liten gutt får ereksjon på plasser det ikke passer så godt, kan være litt pinlig. Men det kan også være litt pinlig når datteren din humper på puta i bursdagsselskapet til bestemor! Jeg håper jammen meg ikke at de aller fleste barn tukler med kjønnsorganene dine🙈🙈🙈🙈🙈 Jeg så det samtidig som deg🙈 Har rettet det😄
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #10 Skrevet 8. november 2015 Ingen av mine tre gutter gjør dette! I bhg er det ei jente som kan sitte usjenert og tukle:.: Anonymous poster hash: 19dda...eba
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #11 Skrevet 8. november 2015 Jeg har ingen erfaring med små gutter og er noe bekymret for om det er en gutt jeg har i magen. Har lest her inne om gutter som får ereksjoner, som driver å tafser og drar seg i tissen, og lurer på hvor vanlig dette er... Da jeg var barn var det en eldre gutt som fikk meg til å suge ham. (Han var kanskje 5-6, jeg 3). Dette gjør at jeg synes barns seksualitet er vanskelig å forholde meg til. Synes det er ekkelt! Noen som kan berolige meg litt? Er gutter så penis-fikserte? Anonymous poster hash: fe2f1...3bb Ikke meningen å være frekk, men:Har du barn? Jenter? ALLE barn er seksuelle vesener! De aller fleste "tukler" med kjønnsorganene mine - gutter som jenter. At en liten gutt får ereksjon på plasser det ikke passer så godt, kan være litt pinlig. Men det kan også være litt pinlig når datteren din humper på puta i bursdagsselskapet til bestemor! Ja, har to jenter. Ingen av de har vært noe opptatt av underlivet sitt... Jeg skjønner at det er naturlig at et barn kan tukle med seg selv, jeg vet bare ikke helt hvordan jeg skal takle det... Er vel en ærlig sak det? Det er jo selvsagt mitt problem, og ikke barnets. Men kjenner jeg blir ekstra bekymret med en gutt, fordi jeg har hørt at de ofte er ner tuklete ettersom utstyret henger utenpå og er lettere tilgjengelig... Vil jo bare høre andres erfaringer. Anonymous poster hash: fe2f1...3bb
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #12 Skrevet 8. november 2015 Det du opplevde i barndommen skulle aldri skjedd, det var feil og ikke din skyld. Du burde vurdere å snakke med noen om dette og få mulighet til å bearbeide det. Spesielt siden du tenker på dette ang din sønn. Han må få vite at kroppen hans er flott og ting som skjer med den er helt normalt og ingen skam. Jeg har to gutter. Den ene bryr seg ikke, synes alt som har med tissen og sex (han er 10) er super ekkelt. Kommer det et klipp av noe på tv går han bort, hehe. Han andre har færre grenser, og har viftet rundt med tissen i tide og utide. Dette når han var liten. Han er fortsatt veldig stolt av tissen sin og ropte noen ganger "mammaaaa, tissen har blitt stor!" Og andre upassende ting. Dette ga seg før han fylte 4. Vi har vært åpne om kropp, nakenhet og seksualitet fra de var helt små, likevel så forskjellige utfall. Anonymous poster hash: 6b3f6...86f
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #13 Skrevet 8. november 2015 Kom hjem til meg...her er alle 3 gutta på 2,3 og 5 opptatt av tissene sine. Helt normalt. Det som IKKE er normalt er det du opplevde i barndommen. Anonymous poster hash: b8c72...2c4 Jeg håper da ikke det, men har hørt mange lignende historier fra venninner og jenter i familien, om gutter som både får jenter til å gjøre ting med dem, eller at de tafser på jentene. Gjerne litt større gutter da, sånn 10-14, men jentene har vært fra 4-8... Hun ene opplevde dette fra sin egen bror! Anonymous poster hash: fe2f1...3bb
ærlig talt Skrevet 8. november 2015 #14 Skrevet 8. november 2015 En ærlig sak! Men jeg tror du har blitt farget av innlegg som ikke er så vanlig. Det har også vært innlegg her om mødre som har vært oppgitt over døtrenes stadige onanering (fingrer i trusa, humping på puter osv). Noen er mer seksuelle enn andre, dette gjelder også barn, og det kommer selvfølgelig an på andre deler av barnets personlighet. Jeg har to gutter på 6 og 7 som jeg innimellom ser tukler med penisen. Vi har snakket mye om blomster og bier, men også at tuklingen er privat. Likevel hender det de kommer stolt ut av dusjen og viser fram rett-opp-tuten🙈 Men, det gjør jo ingenting. Det er barnets uskyldige side som faktisk gjør dem så åpne😜 Kanskje får du deg en vekker om du får gutt, men det kan det hende du hadde fått med ei jente også iom at barna du har ikke er så seksuelle av seg.. Enda😉
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #15 Skrevet 8. november 2015 Det du opplevde i barndommen skulle aldri skjedd, det var feil og ikke din skyld. Du burde vurdere å snakke med noen om dette og få mulighet til å bearbeide det. Spesielt siden du tenker på dette ang din sønn. Han må få vite at kroppen hans er flott og ting som skjer med den er helt normalt og ingen skam. Jeg har to gutter. Den ene bryr seg ikke, synes alt som har med tissen og sex (han er 10) er super ekkelt. Kommer det et klipp av noe på tv går han bort, hehe. Han andre har færre grenser, og har viftet rundt med tissen i tide og utide. Dette når han var liten. Han er fortsatt veldig stolt av tissen sin og ropte noen ganger "mammaaaa, tissen har blitt stor!" Og andre upassende ting. Dette ga seg før han fylte 4. Vi har vært åpne om kropp, nakenhet og seksualitet fra de var helt små, likevel så forskjellige utfall. Anonymous poster hash: 6b3f6...86f Har snakket med psykolog om dette. Vet godt det ikke var min feil, men synes fortsatt det er ekkelt å tenke på. Og jeg får en knytende følelse i magen når jeg tenker på at små gutter kan få ereksjon. Skulle ønske seksualiteten ikke kom før i 18 års alderen Anonymous poster hash: fe2f1...3bb
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #16 Skrevet 8. november 2015 Jeg har to gutter. Eldste er syv. De er svært lite opptatt av tissen sin begge to. Anonymous poster hash: 77878...38b
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #17 Skrevet 8. november 2015 De kan få ereksjon allerede i magen.. Når du ser det, kan du heller være glad for at kroppen fungerer som den skal! Lykke til:) Anonymous poster hash: 6b3f6...86f
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #18 Skrevet 8. november 2015 En ærlig sak! Men jeg tror du har blitt farget av innlegg som ikke er så vanlig. Det har også vært innlegg her om mødre som har vært oppgitt over døtrenes stadige onanering (fingrer i trusa, humping på puter osv). Noen er mer seksuelle enn andre, dette gjelder også barn, og det kommer selvfølgelig an på andre deler av barnets personlighet. Jeg har to gutter på 6 og 7 som jeg innimellom ser tukler med penisen. Vi har snakket mye om blomster og bier, men også at tuklingen er privat. Likevel hender det de kommer stolt ut av dusjen og viser fram rett-opp-tuten🙈 Men, det gjør jo ingenting. Det er barnets uskyldige side som faktisk gjør dem så åpne😜 Kanskje får du deg en vekker om du får gutt, men det kan det hende du hadde fått med ei jente også iom at barna du har ikke er så seksuelle av seg.. Enda😉 Jentene er ganske store nå. Hun ene kunne ha fingrene i skrittet utenpå trusa når hun satt å så på tv. Men jeg ga bare beskjed om at å ta på seg selv der var ikke sånn man gjorde i stua. Det fikk hun gjøre for seg selv på rommet. Var nok å si fra et par ganger, så sluttet hun. Aner ikke hva hun gjør for seg selv da, men det er jo hennes sak. Så lenge jeg slipper å se det Likte godt det du sa om barnets uskyldige side! Det ga jo mening. Og "ufarliggjorde" det litt mer for min del. Må vel prøve å tenke litt mer sånn, at de tross alt er uskyldige og ikke tenker sex selv om de tukler eller får stå... Anonymous poster hash: fe2f1...3bb
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #19 Skrevet 8. november 2015 Har to jenter og en gutt. Eldstejenta ble veldig opptatt av underlivet sitt i 4-5 årsalderen og et par-tre år fremover. Jente nr 2 har så langt ikke Vært interessert (2. Klasse nå) såvidt jeg har sett, mens gutten på halvannet år nettopp har oppdaget utstyret som henger og dingler der nede ;-) Må innrømme at jeg har vært mest usikker på hvordan jeg skulle forholde meg til jenta. Av en eller annen idiotisk grunn virker det så mye mer naturlig at guttungen holder på med dette... Anonymous poster hash: 99c7f...61d
skjotta Skrevet 8. november 2015 #20 Skrevet 8. november 2015 Min gutt på 2,5 jubler av glede over at tissemannen er der fortsatt hver gang vi skifter bleie.
the amazing spidermamma Skrevet 8. november 2015 #21 Skrevet 8. november 2015 Jeg husker at jeg tenkte på dette før jeg fikk (gutte-)baby første gang. Om det ble ekkelt eller rart hvis den lille gutten fikk ereksjon, som jo er noe jeg forbinder med seksualitet og voksne menn, selv om jeg jo visste at småbarn også får det. Men når det skjer nå, med mine to gutter, så bryr jeg meg ikke det minste. De kan sitte der og trykke og trekke i den og rope 'se, mamma!', og det er liksom bare ikke noe rart, de kunne like gjerne ha villet vise fram en rar føflekk eller et skrubbsår. Så da er det jeg som må sette en grense og forklare at det er sånt de kan gjøre for seg selv, eller 'nei, nå spiser vi middag, nå må du vaske hendene dine en gang til', De er små, to og fem.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #22 Skrevet 8. november 2015 Min gutt er veldig opptatt av tissen sin, men å en helt useksuell måte, han er jo en gutt på 3 år. Det er ganske mange morsomme hendelser for å si det sånn. Så om du får en gutt så kommer alt det du opplevde som barn og den redselen du har for at du skal synes det er ekkelt til å forsvinne, fordi du vil se selv hvor uskyldig det er denne opptattheten av selveste tissenluren. Ereksjon? De får ikke det når de er så små, ikke på en sånn måte du tenker iallefall, du kommer til å skjønne det om du får en sønn Anonymous poster hash: 088d6...860
Gjest Antarctica Skrevet 8. november 2015 #23 Skrevet 8. november 2015 Jeg har tre gutter og regner med at de har tuklet med tissen sin alle tre, men de har ikke gjort det med tilskuere. En av dem var litt frisk til å vise frem sin da han var ca tre-fire år. Men det går seg til hvis man ikke gjør et kjempenummer ut av det. Til dere som har et anstrengt forhold til egen seksualitet: jeg vil på det sterkeste oppfordre dere til å ta tak i det nå. Også for ungenes skyld - man kan lett overføre fortrengninger og skamfølelse til neste generasjon hvis man selv er full av traumer.
Merdee Skrevet 9. november 2015 #24 Skrevet 9. november 2015 Min gutt på 2,5 jubler av glede over at tissemannen er der fortsatt hver gang vi skifter bleie. Haha ;D
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #25 Skrevet 9. november 2015 Mine to har aldri vært opptatt av det. Det er noe man an tisser med, og ferdig med det. Nå er de 8 og 12 år. Anonymous poster hash: 14726...694 Noe man tisser med og ferdig med det?Vil det si at de må lære om seksualitet utenfor hjemmet? Anonymous poster hash: 04c88...150 De vet utmerket godt hvordan barn blir til ja, men de har et veldig praktisk forhold til kjønnsorganet sitt såvidt jeg registrerer. Ikke noe av det Hi beskriver. Anonymous poster hash: 14726...694
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå