Gå til innhold

Grått hår (og ikke bare på hodet)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når fikk dere grått hår dere som har det? Jeg er 35 og oppdaget nok de første grå hårene da jeg var ca 30. Oppdaget plutselig etter at det har vokst litt nedentil at jeg har en god del grå hår der også, og np har jeg jammen fått noen grå hår i øyenbrynene..

Jeg er jo ikke såååå gammel😲. Hjelpes meg!!!

Hva er normalt?

Anonymous poster hash: ab4e8...a00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg fikk mine første da jeg var ca 30. Fikk merkbart flere da andre barnet kom, da var jeg 35. Nedentil har jeg også fått en plass i mellom der. Ikke øyenbrynene, men det fikk mannen da han var 35 ca. Han har også noen få grå hår nå. Vi er 40. De fleste av mine venner har grå hår, noen fikk da de var 25 og noen er nesten helt grå i en alder av 40.

Skrevet

28 år når det ble oppdaget grå hår her. Men nå bleiker jeg håret, og det ble oppdaget når jeg lot håret gro litt. Derfor vanskelig å si om de små grå eventuelt kom tidligere også.

Anonymous poster hash: 58230...ee6
Skrevet

Begynte nok å få grå hår da jeg var rundt 25. Er nå 31 og er helt avhenging av å farge/stripe det. Det er helst på sidene det er verst.

Ser et par øyebryns hår har lysnet litt, men det bryr jeg meg ikke om. Ingen grå hår i skrittet.

Mannen min har nettopp funnet sine først grå hår, han er 32 år gammel. Han tar veldig på vei for disse stakkars to grå hårene, og aner ingenting om at hun han bor med er mer grå enn bestemoren hans 🙈

Anonymous poster hash: 2649a...148

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...