Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #1 Skrevet 8. november 2015 Hvis det blåser like mye i morgen, sender dere barna til fots til skolen? Evt hvor gamle er barna? Anonymous poster hash: d770e...8b9
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #2 Skrevet 8. november 2015 Ja, klart de skal gå. Har 2 og 6 klassing, og de har vært ute i vestlandsvær før. Så ille er da ikke denne vinden, dessuten løyer det nok til i mrg. Anonymous poster hash: cb7e1...eb7
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #3 Skrevet 8. november 2015 Hm? Dette er da ikke ille? Eller ligger jeg veldig i le? Anonymous poster hash: 2b5a5...69c
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #4 Skrevet 8. november 2015 Vi får vinden rett på stuevinduet, og det er ille nå i alle fall. Håper det roer seg til i morgen 😜 Uansett så må ungene på skolen så lenge det ikke er meldt ekstremvær og vi får beskjed om å holde oss inne. Fester bare en murstein så de ikke flyr avgårde 😂 Anonymous poster hash: 1e5e9...9ad
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #5 Skrevet 8. november 2015 Her rister det i vinduene pga vinden, jeg kjører min 1.klassing hver dag så kjører han imorgen også. Her kommer der skikkelige vindkast innimellom slik at bosspannene flyr bortover gaten Anonymous poster hash: c76cf...fac
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #6 Skrevet 8. november 2015 Med mindre skolene er stengt eller det er blitt beskjed om å holde seg inne, ser jeg ingen grunn til å ikke sende ungene på skolen. Anonymous poster hash: 1876b...a59
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #7 Skrevet 8. november 2015 Med mindre skolene er stengt eller det er blitt beskjed om å holde seg inne, ser jeg ingen grunn til å ikke sende ungene på skolen. Anonymous poster hash: 1876b...a59 Selvfølgelig skal de på skolen. Jeg lurte på om de skulle gå, eller om de evt ble kjørt. Anonymous poster hash: d770e...8b9
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #8 Skrevet 8. november 2015 Med mindre skolene er stengt eller det er blitt beskjed om å holde seg inne, ser jeg ingen grunn til å ikke sende ungene på skolen.Anonymous poster hash: 1876b...a59 Selvfølgelig skal de på skolen. Jeg lurte på om de skulle gå, eller om de evt ble kjørt. Anonymous poster hash: d770e...8b9 Åja, beklager. Leste visst litt fort der. Jeg har ikke vært utenfor så aner ikke hvor ille det er. Anonymous poster hash: 1876b...a59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå