Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #1 Skrevet 8. november 2015 Har testet gratisversjonen litt og vurderer å oppgradere. Men fikser kjøpeversjonen dette: Kan jeg høre på sanger uten å være på nett? For eksempel laste ned en liste og spille den off line? Kan ungene logge seg inn på min konto med sine mobiler samtidig og høre på hver sin spilleliste? Og så regner jeg med at jeg kan hoppe som jeg vil mellom sangene..... Anonymous poster hash: c6e09...5ad
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #2 Skrevet 8. november 2015 Du kan lage offline lister som du kan høre på offline. Du kan bytte mellom sanger, og du slipper reklamen.. Dere kan ikke høre på spotify samtidig, flere i familien.. :s men man kan "jukse", sånn at den ene hører på en spilleliste offline (må ta av internett og mobilt internett) og en er vanlig på.. Anonymous poster hash: 5a470...e64
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #3 Skrevet 8. november 2015 Du kan lage offline lister som du kan høre på offline. Du kan bytte mellom sanger, og du slipper reklamen.. Dere kan ikke høre på spotify samtidig, flere i familien.. :s men man kan "jukse", sånn at den ene hører på en spilleliste offline (må ta av internett og mobilt internett) og en er vanlig på.. Anonymous poster hash: 5a470...e64 Takk. Men da kan vel to høre på offline samtidig også da kanskje? Anonymous poster hash: c6e09...5ad
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #4 Skrevet 8. november 2015 Det har jeg ikke prøvd, men det er mulig. Anonymous poster hash: 5a470...e64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå