Gå til innhold

Hull i øret / mulig betennelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun fikk hull i ørene i sommer. Oppdaget nå at hun har en kul inne i øret like ved det ene hullet, men liksom ikke i hullet. Kan det være en betennelse som stammer fra hullet?

Noen som har tips til behandling? Jeg har renset det i kveld og tenker ringe legen i morgen for å høre hva de sier. Men er interessert i å høre om noen har hatt lignende opplevelser og vil dele råd.

Anonymous poster hash: 1e82a...8ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun fikk hull i ørene i sommer. Oppdaget nå at hun har en kul inne i øret like ved det ene hullet, men liksom ikke i hullet. Kan det være en betennelse som stammer fra hullet?

Noen som har tips til behandling? Jeg har renset det i kveld og tenker ringe legen i morgen for å høre hva de sier. Men er interessert i å høre om noen har hatt lignende opplevelser og vil dele råd.

Jeg og har sånne kuler like ved alle hullene. 9 stk. Har hatt hullene i 25 år.

Anonymous poster hash: ec1d2...a8e

Skrevet

Jeg og har sånne kuler like ved alle hullene. 9 stk. Har hatt hullene i 25 år.

Anonymous poster hash: ec1d2...a8e

Men er det vondt? Har du gjort noe med det? Snakket med lege osv?

Skrevet

Ingen som har vært borti problemet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...