Gå til innhold

Finn ... Frekt spm eller ei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om folk som sender mail og spør om å kjøpe klær til 1/4 av prisen jeg ber om og sier de skal sendes til Syria? Er det helt ok eller litt frekt. Har vanskelig for å vite hva jeg skal svare. Har gitt flere poser med klær til Syria innsamling fra før og også penger men vi har faktisk dårlig råd så de klespakkene jeg selger bruker jeg pengene til nye klær til barna mine. Vet jo heller ikke om det hun sier stemmer uten at jeg vil være mistenksom. Flere som har opplevd noe sånn som dette?

Anonymous poster hash: 1fe59...b0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare la vær og svare.

Skrevet

Jeg hadde tenkt at det var ugler i mosen og mulig svindel på gang.
Hvorfor skal noen betale 1/4 av prisen for noen klær de vil at skal sendes til Syria? 
Hadde ignorert hele mailen og slettet den. 

Anonymous poster hash: 18830...def
Skrevet

Det er frekt, og tipper hun lyver og prøver å sko seg på den pågående krisen.

Nok av klær å både få, og kjøpe billig både på finn og facebook.

Anonymous poster hash: 4a6ca...364
Skrevet

Hadde ikkje svart.  Kan hende hadde du sett kleda att i ei ny annonse, til høgare pris.

Skrevet

Synes det er frekt ja, når man selger er det jo åpenbart at man gjør det fordi man vil ha litt igjen for det. Hadde du villet gi dem bort hadde du jo bare gjort det i utgangspunktet. (Og å få 1/4 av prisen man setter er jo mer eller mindre å gi bort.)

Anonymous poster hash: 43bb1...b73
Skrevet

Takk for svar , da var det ikke bare meg som syntes det var frekt og suspekt. Tror jeg lar være å svare da.

Anonymous poster hash: 1fe59...b0a

Skrevet

Overse mailen.

Hun mener altså at du skal sponse 3/4 av verdien, mens hun spytter i 1/4... Litt spesielt forslag ja.

Anonymous poster hash: 83c30...538

Skrevet

Spør hvordan hun skal sende det til Syria. Postgangen i midtøsten er ikke helt ajour om dagen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...