Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #1 Skrevet 8. november 2015 Anonymous poster hash: 940bf...75f
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #2 Skrevet 8. november 2015 Jeg lagde en ekstra god brunsj og så var vi en tur i skogen med barna og spiste kake sammen etterpå. Etter mannens ønske 😊 Anonymous poster hash: 630be...9f8
zrah Skrevet 8. november 2015 #3 Skrevet 8. november 2015 Jeg og vesla sto opp 6 (ikke frivillig fra min side altså - hun er gjennomsyra a-menneske!)... Vi laget kort og muffins til, og serverte rundstykker og eggerøre til far og oss mens vi såg film. Etterpå dro jeg og vesla på hundetreff, hjem å stelle seg for så å dra i middagsselskap med familien... Nå er hun i seng og føttern er på bordet!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #4 Skrevet 8. november 2015 Har sovet i hele dag Høygravid og uvel. Kom meg opp av senga rundt klokken 4. Da hadde mannen tent masse levende lys, dekket på bordet og serverte vaffel og sjokoladekake. Har ikke jeg verdens beste (og tålmodigste) kjæreste, så vet ikke jeg! 💖 Anonymous poster hash: 9a420...470
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #6 Skrevet 8. november 2015 Tegning fra mini og frokost på senga. Anonymous poster hash: 00d42...0df
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #7 Skrevet 8. november 2015 Til min far, kort med hvor mye jeg setter pris på han og en genser. Anonymous poster hash: 00d42...0df
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #8 Skrevet 8. november 2015 Vi gikk tur i skogen ett par timer på formiddagen. Spiste god middag, en liten sjokoladekake til kaffen og en liten gave fra sønnen (ullsokker og en tegning). Min far fikk en sms med gratulasjoner Anonymous poster hash: 017dd...f3b
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 8. november 2015 #9 Skrevet 8. november 2015 ungene og jeg har vært hos mine foreldre og spist middag og kake.
Snøfnugget Skrevet 8. november 2015 #10 Skrevet 8. november 2015 Hatt besøk av mine foreldre på kaffe og kaker. Foreldre til sambo skulle egentlig også kommet, men de hadde fått sykdom i hus. Koselig dag med familie 👍
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #11 Skrevet 8. november 2015 Han fekk frukost på senga, og sjølvlaga kort frå ungane. Seinare har vi feira med Hello Kittykake og 12 femåringar på besøk! Han var ikkje så heldig med timinga på minste, så bursdagsfeiringa har hamna på farsdagen dei siste to åra. Anonymous poster hash: b1fee...8d1
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #12 Skrevet 8. november 2015 Gått tur ute. Spist bolle på kafé. Fikk kort og tegning av barna. Anonymous poster hash: 70f4b...51b
Meg og alle gutta Skrevet 8. november 2015 #13 Skrevet 8. november 2015 Vekket mannen kl 11.00 med frokost og sjololademuffins på senga, ungene hadde laget koselig kort og han fikk parfyme, 2 boxere, ny lue og et par ullsokker samt en kilo engelsk konfekt og toblerone. (Hans favoritt godteri) Vært på kino å sett Knutsen og Ludviksen også lagde jeg livretten hans til middag. (Fiskeboller i hvit saus med poteter, revet gulrot og bacon - ha ha) Til kvelds ble det marsipankake. Mannen har fått helt fri idag og jeg har tatt meg av unger og husarbeid. Min egen far er død, så han fikk ingenting.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #14 Skrevet 8. november 2015 Frokost på sengen med kort og pakke, vært ute på trilletur i naturen, og biffmiddag nå på kvelden med kake og kaffe etterpå. Anonymous poster hash: 48d29...0c3
februarprins2013 Skrevet 8. november 2015 #15 Skrevet 8. november 2015 vert hos pappa og spist en god biff med tilbehør og vert på kamp mini har vert med pappan sin idag
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #16 Skrevet 8. november 2015 Vaska spy. (Mannen slapp iallefall då så...det var min gave...) Anonymous poster hash: 5b183...fa9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå