Gå til innhold

Gravidtest om kvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg lurer på kan man ta gravidtesten på kvelden før man legger seg? Vet at det slår ut best på morgenurin, og om jeg er gravid så er jeg mellom 12-14 uker.

Anonymous poster hash: 273be...bf7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiller ingen rolle når på døgnet du tester når du er så langt på vei i tilfelle...

Anonymous poster hash: 9710e...3cb

Skrevet

Flere som vet?

Skrevet

Tenker også den bør slå ut når som helst på døgnet nå. Men samtidig synker jo hcg etter 10 uker. Ta den på morgenen, så er du sikker ;)

Anonymous poster hash: d6023...c6c

Skrevet

Hvis du er så langt på vei, så bør den absolutt være positiv når som helst på døgnet.

Anonymous poster hash: bc7bf...195
Skrevet

Jeg har testet positivt på mensdagen på kvelden... Så test du:-)

Anonymous poster hash: 3563e...41f

Skrevet

Men er det ikke bedre å vente til i morgen tidlig i fall den blir negativ i kveld... Så kommer du bare til å lure på om den ville vist noe annet i morgen tidlig...

Skrevet

Jeg testet positivt på kvelden. Var 5-6 uker.

Skrevet

Da jeg fikk positiv test var jeg 12 uker på vei. Streken kom så raskt at den kom mens jeg fremdeles tisset på den...

Med mindre du har tisset de siste to timene, eller drukket 10 liter vann i dag, så bør den vise positivt om kvelden også. Det er jo kun urinkonsentrasjonen det går på.

Anonymous poster hash: b022a...fa9

Skrevet

Da jeg fikk positiv test var jeg 12 uker på vei. Streken kom så raskt at den kom mens jeg fremdeles tisset på den...

Med mindre du har tisset de siste to timene, eller drukket 10 liter vann i dag, så bør den vise positivt om kvelden også. Det er jo kun urinkonsentrasjonen det går på.

Anonymous poster hash: b022a...fa9

Min fikk også tydelig strek i sekundet jeg tisset på den. Var 5-6 uker da.

Anonymous poster hash: 2e559...f19

Skrevet

Har du testet, HI?

Skrevet

Har aldri testet med noen morgenurin, og dermed fått utslag til alle døgnets tider. Og har vært ca 4-5 uker på vei hver gang. Lykke til!

Skrevet

Men jeg lurer på kan man ta gravidtesten på kvelden før man legger seg? Vet at det slår ut best på morgenurin, og om jeg er gravid så er jeg mellom 12-14 uker.

Har ingenting å si. Urin er urin..

Anonymous poster hash: dccea...69d

Skrevet

Har ingenting å si. Urin er urin..

Anonymous poster hash: dccea...69d

Ja... Men vi har ulik konsentrasjon av stoffer i urinen... Høyest konsentrasjon på morgenen fordi det da har ligget og blitt samlet opp i løpet av natten...

Skrevet

Har du testet, HI?

Ja, jeg test i går i 23 tiden, fikk positvtest :)

Skrevet

Har du testet, HI?

Ja, jeg test i går i 23 tiden, fikk positvtest :)

Gratulerer med positiv test 😊 skulle vel egentlig bare mangle om du ikke har hatt mensen på over 3 mnd og ikke tatt en test før😜 håper det er et ønsket vatn iallfall 😊😊

Anonymous poster hash: 89ddd...755

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...